Aukščiausio lygio šoninio slydimo JAV čempionate „Formula Drift“ Aurimas pilotuoja „Nissan 240SX“ (S14a) automobilį su galingu LS serijos V8 atmosferiniu varikliu.
„Bandanaboy“ nuotr./Aurimas „Odi“ Bakchis |
EEDC čempionato etapo metu jis sėdės prie Timo Simniškos „Lexus SC300“ automobilio vairo. Po pastarojo variklio gaubtu esanti 2JZ-GTE jėgainė generuoja apie 600 AG – gerokai daugiau nei atmosferinis Aurimo „Nissan“ bolido variklis.
Vos apšilęs ir tik kartingų trasoje susipažinęs su galingu „Drifter.lt“ kolektyvo paruoštu automobiliu Aurimas „Odi“ Bakchis Kačerginės „Nemuno žiedą“ bombardavo atominėmis dūmų bombomis. Mačiusiųjų teigimu, pirmuoju važiavimu Aurimas parodė labai aukštą lygį. Negana to, iki savaitgalio automobiliui bus pakeistas reduktorius (į ilgesnį – mat, trasa pernelyg greita), o visiškai nauji „Wisefab“ pakabos elementai taip pat kėlė vairuotojui savotiškų išbandymų. Taigi, galima sakyti, kad net ir ne pačiomis lengviausiomis sąlygomis atsisėdęs prie visiškai svetimo automobilio vairo Aurimas „Odi“ Bakchis parodė tikrą klasę.
Geriausias 2009-ųjų „drifteris“ Kęstutis Petronis taip pat pratinosi prie naujos trasos konfigūracijos – jo pastangos irgi įamžintos vaizdo kamera. Atkreipkite dėmesį į per variklio gaubtą išeinantį „kaminą“ – vienu metu iš jo purškė galingi ugnies liežuviai.