Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Aurum 1006 km“ lenktynės: ar galima su „Golf“ aplenkti „BMW M3“ ar „Maserati“?

Savaitgalį baigėsi 19-osios „Aurum 1006 km lenktynės“. Jose lyderių trejetukas, kaip ir buvo galima numanyti, sudarytas iš GT klasės automobilių „Porsche“, kurie kovėsi iki pabaigos. Tačiau ne mažiau dėmesio susilaukė ir šiais metais pirmą kartą startavusi TCR klasė, kurioje varžėsi 7 automobiliai, rašoma pranešime.
„Energizer“ komanda „Aurum 1006 km lenktynėse“
„Energizer“ komanda „Aurum 1006 km lenktynėse“ / Komandos nuotr.

Visos naujienos apie AURUM 1006 km lenktynes

„Hyundai“, „Seat“, „Cupra” ir „Volkswagen“ TCR automobilius vairavusios komandos savo pasirodymus baigė labai skirtingai. Viena iš greičiausių lenktynininkių Lietuvoje Ernesta Globytė, kartu su Adomu Petrovu ir kolega iš Latvijos Tomu Berziniu iš lenktynių pasitraukė įveikusi tik 73 – trasos ratus.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./„Gsr motorsport“
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./„Gsr motorsport“

Ilgą laiką tarp lyderių važiavusi „Hegelmann Transporte“ komanda, kuri startavo naujutėliu ir šiuo metu pirmaujančiu pasaulio TCR čempionate automobiliu „Hyunday i30N TCR“, savo lenktynes taip pat baigė techninio aptarnavimo zonoje, mechanikams bandant suremontuoti priekinį ratą laikančius elementus. Komanda pasirodymą baigė 17 vietoje bendroje įskaitoje.

Andriaus Kulino nuotr./„Hegelmann Transporte by Algirdai@nebankrutuok.lt“ išlūžo ratas
Andriaus Kulino nuotr./„Hegelmann Transporte by Algirdai@nebankrutuok.lt“ išlūžo ratas

TCR klasėje nugalėjo fantastišką tempą demonstravusi „ALM Motorsport“ komanda, lenktyniavusi naujesniu „Cupra TCR SEQ“ automobiliu. Bene jauniausia lenktynių komanda užfiksavo ir geriausią trasos įveikimo laiką tarp kitų TCR bolidų, ir užėmė ketvirtą vietą bendroje įskaitoje.

Penktoji finišavo „DHL Racing Team“ su Ramūnu Čapkausku priešakyje – taip pat su „Cupra TCR“.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas

Techninio aptarnavimo zonoje – tik pasikeisti vairuotojais

Vos per žingsnį nuo podiumo TCR įskaitoje liko ir „Energizer Racing“ komanda, kurios pagrindinis dėmesys šiame sezone sukoncentruotas į Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatą, kuriame ši ekipa bendroje įkaitoje užima labai aukštą 3-iąją vietą.

Iki finišo vėliavos įveikę 338 trasos ratus, komandos atstovai tikina, kad apie geriausiųjų dešimtuką svajoti neleido ne tokia konkurencinga technika. Tačiau itin tikslus važiavimas ir visiškai jokių gedimų lėmė tai, kad komanda finišavo devintoje vietoje, absoliučioje įskaitoje. TCR automobilių įskaitoje buvo pasiekta 4-oji vieta. Iki TCR klasės podiumo trūko labai nedaug – tik kelių minučių.

Kaip tikina komandos pilotas Rimvydas Savickas, atotrūkis nuo artimiausio varžovo galėjo būti ir dar mažesnis jeigu ne vienas priverstinis sustojimas PIT zonoje – komanda gavo baudą už lenkimą per geltoną vėliavą, o kito pasikeitimo metu dar ir nepavyko iš karto tinkamai prisukti pakeisto rato. Tik tokios minimalios klaidelės beveik 9-ių valandų maratone kainavo podiumą.

„Energizer Racing“ treneris ir komandos vadovas Andrejus Savčenko po lenktynių teigė, kad yra patenkintas savo auklėtinių darbu – esminių klaidų nedarymu ir labai tiksliu ir saugiu važiavimu.

TCR Palangoje – ne geriausias pasirinkimas

R. Savickas taip pat tikina, kad TCR automobiliai Palangos trasoje visgi neatskleidžia viso savo potencialo. Šios klasės automobiliai turi daug techninių apribojimų, negali būti pilnai pritaikomi tokio tipo trasai, yra per sunkūs ir turi mažiau galios lyginant su konkurentais, t.y. GT klasės automobiliais.

Pabrėžtina ir tai, kad nors TCR klasė ir yra "popieriuje" lygūs automobiliai, tačiau naujesni TCR modeliai Palangoje įgauna pranašumą. Praeitų metų modelio TCR, kuriais važiavo „Energizer Racing“ ir „Igorio lankų“ komandos, turi mažiau ištobulintus ir „lėtesnius“ aerodinaminius paketus, lyginant su 2018 metų modeliais.

Analogiškai „Hegelmann Transporte“ naudotas „i30 N TCR SEQ“ bent jau užsienio trasose yra greitesnis kad ir už naujausią 2018-ųjų metų „Cupra“ ar „Golf“ TCR. Šie skirtumai, o kartu ir skirtinga pilotų patirtis vairuojant tokio tipo bolidus, atsispindėjo jau kvalifikacijos metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs