Dešimties komandų vadovai jau pateikė paraiškas dalyvauti 23-osiose VšĮ „Promo Events“ nuo pat 2000-ųjų be pertraukų rengiamose lenktynėse.
Deleguoja dvi komandas
Kartu su kitais pirmeiviais lenktynių organizatorių duris pravėrė ir vienas tituluočiausių šalies žiedinių lenktynių atstovų, dukart laimėjęs prestižinį Europos žiedinių lenktynių čempionatą Robertas Kupčikas. Jis kartu su Nemunu Dagiliu ir belgu Steve Vanbellingen 2018 m, vairavę „Porsche 911 GT3 Cup“, triumfavo ir „Aurum 1006 km lenktynėse“.
„Porsche Baltic“ atstovas į kitų metų „Aurum 1006 km lenktynes“ deleguoja jau ne vieną, o dvi ekipas, kurių pavadinimai beveik identiški – „Porsche Baltic GT4“ ir „Porsche Baltic GT3“. Nesunku įspėti, jog šiuos vardus lėmė automobilių, kuriuos vairuos komandų sportininkai, klasės.
Pirmosios ekipos atstovai į Palangos trasą išvairuos 4 startiniu numeriu paženklintą ir žiūrovams ne tik iš šių lenktynių gerai pažįstamą, 2016 m gamybos „Porsche Cayman GT4“ bolidą, kurio 3,8 litro variklis išvysto 400 AG pajėgumą.
Antrasis, gerokai galingesnis – 510 AG „Porsche 911 GT3 Cup“, gavęs 92-ąjį starto numerį, – jau užsakytas ir komanda iš gamintojų jo tikisi sulaukti dar sausio mėnesį.
„Tad laiko pasiruošti svarbiausiam metų egzaminui ir naujojo bolido krikštui tikrai užteks“, – įsitikinęs R. Kupčikas.
Kodėl šios markės atstovams Lietuvoje prireikė ir naujo, dar galingesnio automobilio?
„Aurum 1006 km lenktynių“ prestižas kyla kasmet. Atsiranda vis daugiau naujų dalyvių, norinčių savo sportinės parengties egzaminą laikyti būtent Palangoje, – sako R. Kupčikas. – Todėl labiausiai patyrusius sportininkus sodinsime prie naujosios „Porsche 911 GT3 Cup“ vairo, o jau ne vieną pergalingą finišą kirtusią „Porsche Cayman“ patikėsime irgi ne pirmuosius žingsnius žengiantiems lenktynininkams, tik galbūt turintiems ne tokią didelę patirtį prie itin greitų ir galingų automobilių vairo“.
Tad ar galima manyti, jog „Porsche Baltic“ komandos naujasis kovinis ginklas bus nutaikytas į absoliučią pergalę, o kitas – į bendrosios įskaitos prizininkus?
„Ko gero, taip“, – šypsosi ekipų vadovas ir lenktynininkas R. Kupčikas.
38-asis sportininko sezonas
Ateinančių 2022-ųjų sportinis sezonas bus jau 38-asis dar vieno tituluočiausių šalies žiedinių lenktynių ir ralio meistrų, daugkartinio Lietuvos ir Baltijos šalių čempiono, Lietuvos ir Latvijos sporto meistro Ramūno Čapkausko karjeroje.
„Ir tikrai dar ne paskutinis“, – tikina Ramūnas, lenktynių Palangoje organizatoriams jau įteikęs „Čapkauskas autocentras Racing Team“ komandos paraišką dalyvauti varžybose.
R. Čapkausko komanda, kaip ir pernai, vairuos 15 starto numeriu paženklintą 2018 m gamybos „Cupra TCR“ automobilį, kurio ratus suka 2 litrų darbo tūrio variklis.
Kas sėdės prie jo vairo, R. Čapkauskas tiksliai atsakyti nesiryžta. Tačiau dar neseniai jauniausiu „Aurum 1006 km lenktynių“ sportininku tituluotas jo sūnus, neužilgo 19-ąjį gimtadienį švęsiantis Titas ir 50-metį jau pažymėjęs Andrius Maniušis – tikrai.
O patį Ramūną nejaugi tenkins tik ekipos globėjo statusas?
„Tikrai ne, – sako nuolatinis šių lenktynių dalyvis R. Čapkauskas. – Ko gero netrukus paaiškės – „Porsche“ ar „Lamborghini“ – vairas kartu su kitais sportininkais teks ir man“.
Motyvas nereikalauja platesnių komentarų – vienas tituluočiausių sportininkų nori kautis tik dėl aukščiausiojo nugalėtojų pakylos laiptelio.
Dar vienas naujas „Porsche“
Iš šiemetinių lenktynių nugalėtojų ir prizininkų pirmoji paraišką varžytis ir kitąmet pateikė „Porsche Club by LG Oled“ komanda, atstovaujama Manto Janavičiaus.
Šiemet jis kartu su Arūnu Tuma, Mariumi Bartkumi ir Aurelijumi Rusteika su „Porsche 911 GT3 Cup“ finišo liniją treti. Tai iš tiesų puikus pasiekimas, net ir menant tai, kad metais anksčiau, 2020-aisiais komandos sportininkai džiaugėsi dar aukštesne, antrąja vieta.
„Pernai buvom antri, šiemet – treti. Tad ar ne laikas galvoti ir apie aukščiausiąjį nugalėtojų pakylos laiptelį?“, – neslėpdamas ambicijų sako M. Janavičius.
Jo siekius tarsi patvirtina naujas, kuriam kaip ir anksčiau teks 5-asis starto numeris, „Porsche 992 GT3 Cup“ automobilis, trykštantis 510 AG pajėgumu.
Pasak M. Janavičiaus, tikėtina, jog ir kitąmet naująjį kovinį komandos ginklą vairuos susicementavęs ir todėl priežasčių keistis neturintis ekipos branduolys.
Maloniai džiugina dalyvių aktyvumas
Žiūrovus viltingai nuteikia faktas, jog dauguma pateikusių paraiškas ar tai daryti dar besiruošiančių ketina išvairuoti naujus, galingus ar patobulintus bolidus. Todėl netektų stebėtis, jei šiemet startavusi galingiausių automobilių kaimenė būtų pranokta jau kitąmet.
„Mus, renginio organizatorius, toks dalyvių aktyvumas maloniai džiugina ir leidžia tikėtis vidurvasary trasoje matyti dar daugiau komandų ir dar atkaklesnę kovą, – džiaugiasi pagrindinis lenktynių organizatorius Darius Jonušis. – Jei komandos nelėtins apsukų ir išliks tokios pat aktyvios, mums bus gerokai lengviau tenkinti jų pageidavimus ir lūkesčius, o tuo pačiu ir tikėtis gerų kruopščiai atlikto darbo rezultatų“.