„Aurum 1006 km“ lenktynes papildė gausybė papildomų renginių – nuo slalomo iki decibelų „drago“

Vėlų liepos 22-sios, šeštadienio, vakarą 24-osios „Aurum 1006 km lenktynės“ tapo istorija. Lenktynininkai ir varžybų organizatoriai, teisėjai ir žiūrovai atsisveikino vieni su kitais pažadėję vėl susitikti Palangoje po metų, kai čia griaudės jubiliejinės, 25-osios VšĮ „Promo events“ kasmet rengiamos didžiausios Baltijos šalyse ilgų nuotolių lenktynės, rašoma pranešime.
„Technitis“ žiūrovų slalomas
„Technitis“ žiūrovų slalomas / Organizatorių nuotr.

Automobiliai, nuo kurių negali atitraukti žvilgsnio

„Aurum 1006 km lenktynėse“ žiūrovų žvilgsnį traukė ne tik sportiniai automobiliai, kurių parkas šįsyk buvo ne tik labai galingas, bet ir gražiai atrodantis.

Kai „Memel Motor Fest“ parodų organizatoriai pakvietė artimiau susipažinti su jų eksponatais, ne vienam atėmė žadą. Istorinės automobilių markės, viena už kitą gražesnės spalvos, vienas už kitą kalbesni jų savininkai – kas gali būti įspūdingiau automobilių mylėtojui.

Išskirtinių automobilių parodas organizuojanti „Memel Motor Fest“ jau ne pirmi metai paįvairina ir „Aurum 1006 km lenktynių“ festivalio programą.

O kokį gi automobilį be didesnių išlygų galime vadinti išskirtiniu? Organizatorių nuomone tą, kurį pamačius norisi atsisukti ir bent palydėti jį akimis.

Jei neteko jų regėti „Aurum 1006 km lenktynėse“, atidžiau pažvelkime bent į keletą tos parodos automobilių nuotraukų.

„Technitis“ žiūrovų slalome – ir mėgėjai, ir Lietuvos čempionai

Visą „Aurum 1006 km lenktynių“ savaitgalį greta pagrindinių varžybų vyko ir begalė papildomų renginių. Vienas jų – „Technitis“ žiūrovų slalomas, kuris per tris dienas priviliojo daugybę vairuotojų, panorusių išmėginti jėgas figūrinio vairavimo rungtyje. Galiausiai patys greičiausi dalyviai buvo pakviesti į didžiąją lenktynių sceną, kur jiems įteiktos taurės ir slalomo partnerių prizai.

„Technitis“ žiūrovų slalomą šiemet organizavo „Pajūrio slalomo“ komanda, kurie dalyviams pasiūlė išties sudėtingą – trumpą, siaurą ir itin didelio meistriškumo reikalavusią trasą. Joje startuoti buvo galima neribotą skaičių kartų, tad kai kurie dalyviai, siekdami pagerinti savo rezultatą, važiavo ir po dvidešimt, ir po trisdešimt kartų.

Visi dalyviai buvo suskirstyti į klases pagal automobilio varančiąją ašį – priekine, galine ir abiem ašimis. Taip pat atskiroje klasėje galėjo varžytis ir damos. Iš viso per tris renginio dienas čia savo sugebėjimus bandė įrodyti ir mėgėjai, ir Lietuvos čempionai.

Gausiausioje, priekine ašimi varomų automobilių įskaitoje FWD triumfavo Lietuvos slalomo čempionas Tomas Markelevičius, vairavęs slalomo varžyboms specialiai paruoštą „Mitsubishi Colt“. Geriausias jo važiavimo rezultatas – 32,734 sek.

Nuo jo 1,1 sek. atsiliko ankstesniais metais šiame slalome ne sykį pasižymėjęs Genadijus Pekarskij, vairavęs visais ratais varomą „Renault Megane RS“, o ant trečiosios vietos laiptelio žengė „Honda CRX“ vairavęs Paulius Bielinis.

RWD įskaitoje nugalėtoju tituluotas Justinas Pangonis su „Mazda MX-5 Miata“. Pergalę jam atnešęs geriausias važiavimas – 35,635 sek. Rokas Ramoška su BMW finišavo antras, o nuo jo vos 0,017 sek. atsiliko ir trečią vietą iškovojo Donatas Rudelis.

AWD klasėje laurus susižėrė dar vienas Lietuvos slalomo čempionas Andrius Antanaitis su „Subaru Impreza WRX STI“. Jis trasą įveikė per 32,255 sek. ir tai buvo absoliutus trasos rekordas.

Dėl absoliučiai geriausio rezultato atkakliai kovėsi ir T. Markelevičius su „Mitsubishi Colt“, tačiau prieš A. Antanaitį jam atsilaikyti nepavyko. Antrąją vietą AWD klasėje antras finišavo Jonas Valaitis su „Subaru“, o Justas Eimontas, lenktyniavęs su „Audi S3“, žengė ant trečiojo laiptelio.

Moterų įskaitoje nugalėtoja tapo daugkartinė Lietuvos slalomo čempionė Evelina Drilingienė, kuri „Technitis“ slalome lenktyniavo „Mazda MX-5 Miata“ automobiliu. Ji vos 0,77 sek. pranoko Juliją Čeglytę su „Abarth 595“.

Trečiosios vietos taurė įteikta „Aurum 1006 km lenktynių“ savaitgalio metu gimtadienį šventusiai Olgai Židovlenkovai, vairavusiai „Audi TT“.

Kai decibelai kilnoja stogą

Kurtinantis decibelų arba dB Drag – visame pasaulyje populiarios automobilių garso sistemų entuziastų varžybos, kuriose kiekvienas bando įrodyti, kieno automobilyje sumontuota garso sistema galingesnė, matuojant uždaro ar atviro automobilio tūrio vienete skleidžiamo garso lygį decibelais.

Šios garso entuziastų varžytuvės jau kelis metus neaplenkia ir „Aurum 1006 km lenktynių“.

Išimtimi netapo ir ką tik pasibaigusios, kuriose panoro savo techniką pademonstruoti net keliasdešimt garso mėgėjų.

Šįsyk varžytasi daugelyje klasių, tačiau daugiausia gerbėjų sutraukė galingiausieji, nors finale ne visiems pavyko pakartoti anksčiau pademonstruotus rezultatus.

Decibelų drag‘o, o kartu ir „Extreme +“ klasės varžytuves, kaip ir prieš metus, laimėjo Richards Rings BMW E39 automobilyje sumontuota garso sistema, pasiekusi 163,90 db lygį.

Neįtikėtinai lygūs varžovai rungėsi „Extreme“ klasėje. Ir vėl, kaip ir prieš metus, sėkmė lydėjo Karolį Pliaušką, kurio „Audi A4“ automobilyje sumontuota garso sistema pasiekė 160,90 db lygį.

Antras liko Laurynas Mineika, „VW Golf“ automobilyje skleidęs 160,30 db „triukšmelį“, o trečias – Mantas Zdanavičius, „Audi A3“ pasiekęs 159,70 db.

Kukliausias šiame triukšmadarių būryje liko antrosios vietos „Street A“ klasėje laimėtojas Lukas Daukšas, kurio „Volvo V50“ išspaudė tik...143,50 db.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis