Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ – kitoks nei įprasta Lietuvoje „dragas“

„Aurum 1006 km lenktynių“ ketvirtadienio programą užbaigė vėlų vakarą finišavusios automobilių „Drag Show Bracket“ – oficialios B lygos „drago“ varžybos, rengiamos pagal Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) reikalavimus, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Traukos lenktynėse ieškojo ne tik greičiausių, bet ir tiksliausių
Traukos lenktynėse ieškojo ne tik greičiausių, bet ir tiksliausių / Vytauto Pilkausko nuotr.

Daugiau nei 30 dalyvių išbandė greitą reakciją ir šaltus nervus 1/8 mylios, arba 201,17 m ilgio trasoje. Tačiau net ir tokioje trumpoje distancijoje greičiausi standartiniai ir specialiai traukos lenktynėms ruošti automobiliai pasiekė beveik 200km/val. greitį.

Skirtingai nuo ankstesnių metų, šiemet „drago“ varžybos buvo daugiau orientuotos į gatvėmis važinėjančius greitus automobilius, todėl dalyviai varžėsi 5 klasėse, iš kurių 4 skirtos greitiems kasdieniams automobiliams, o viena – į išimtinai sportiniams, specialiai rengtiems traukos varžyboms.

Naujos sistemos šalininkai dar prieš startą tvirtino, jog „Aurum 1006 km lenktynėse“ debiutavusiose „Bracket“ traukos lenktynėse svarbiausias faktorius – ne automobilio galingumas, o vairuotojo tikslumas ir greita orientacija.

Prieš finalų startus dalyviai turėjo deklaruoti savo planuojamą trasos įveikimo laiką: būtent planuojami poros lenktynininkų rezultatų skirtumai lemdavo skirtingą starto laiką, tačiau ties finišo linija abu poros automobiliai atsidurdavo beveik vienu metu.

Dyzelinių automobilių „Smoke Masters“ klasėje nugalėtoju tapo BMW X5 vairavęs Mindaugas Beniušis. Jis finale aplenkė Andrių Antanaitį („Alfa Romeo“), o trečią vietą užėmė Saulius Petrauskis („Audi 80“).

Pačioje gausiausioje „King of Street“ klasėje finale greičiausias buvo Edgaras Stončius („Mercedes-Benz SLK“). Šioje klasėje „Subaru Impreza“ automobilį vairavęs Andrius Antanaitis liko antras, o Vytautas Opulskis („Honda CRX“) kopė ant trečio garbės pakylos laiptelio.

„Supercars“ klasėje atkakliausia kova vyko tarp Airidos Beniušienės („Nissan GTR“) ir krepšininko Deivido Gailiaus („Audi RS6“). Finale greitesnis buvo Deividas, o trečia vieta atiteko Sauliui Petrošiui („Chevrolet Camaro“).

„Sport Eliminator“ įskaitoje visus varžovus aplenkė Deividas Visockis (BMW 535), nuo jo nedaug atsiliko „Volkswagen Golf“ vairavęs Justas Pečeliūnas ir Edgaras Kranauskas („Audi A3“).

Galingiausia technika varžėsi „No Brake“ klasėje. Čia 700, 800 ar net 900 AG variklius turinčių automobilių buvo ne vienas. O kovoje dėl prizinių vietų susirungė trys „Audi RS6“ modeliai.

Ne patį galingiausią automobilį (vairuotojo teigimu, jo technika turi 660 „arklių“) pasirinkęs D.Gailius dar sykį įrodė, kad krepšinio aikštelėje įgyta patirtis ir šalti nervai gali lemti sėkmę ir tokiose varžybose. Deividas laimėjo finalą, aplenkęs Tomą Petkevičių. Pastarasis buvo vienintelis, kuris aštuntadalį mylios įveikė greičiau nei per 7 sekundes, tačiau finale jis suklydo.

Trečią vietą užėmė Irmantas Burinskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų