Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Aurum 1006 km lenktynių“ evoliucija: nauja technika bei dar daugiau intrigų

Liepos 15-18 d. Palangoje vyksiančiose „Aurum 1006 km lenktynėse“ jau pareiškė norą dalyvauti 19 komandų. Tai nemenkas aktyvumas, turint omenyje, kad iki lenktynių liko dar 123 dienos, rašoma pranešime.
„1006 km lenktynės“ 2019
„1006 km lenktynės“ 2019 / Organizatorių nuotr.

O vienu aspektu 21-osios VšĮ „Promo Events“ rengiamos lenktynės jau pralenkė pernykštes, jubiliejines 20-ąsias.

Renkasi laimėjusius automobilius

Jei pernai lenktynių trasa skriejo 4 įvairių modifikacijų „Porsche“ automobiliai, tai šiemet iš 19 paraiškas jau pateikusių komandų tokius monstrus vairuos net penkios. Tikėtina, jog šių automobilių bus ir daugiau.

„Nors visų klasių nugalėtojai pelnytai tituluojami lenktynių čempionais ir visiems jiems tenka vienoda pagarba, žiūrovų akį, be abejo, labiausia traukia greičiausieji, – sako pagrindinis lenktynių organizatorius, „Promo events“ direktorius Darius Jonušis. – Todėl belieka tik pasidžiaugti kasmet vis augančia kokybine lenktynėse dalyvaujančių automobilių evoliucija“.

Verta prisiminti ir iškalbingą statistiką, bylojančią jog iš dvidešimties Palangoje jau įvykusių lenktynių net trylika laimėjo vairavę būtent „Porsche“ markės automobilius. Todėl neatsitiktinai didėja tiek pačių sportininkų bei komandų vadovų, tiek žiūrovų dėmesys šios markės technikai.

Iš „Jutos“ garažų

Paraiškas dalyvauti „Aurum 1006 km lenktynėse“ pateikusiųjų sąraše – net trys „Juta“ komandos, sąlyginai pavadintos pirmąja, antrąja bei trečiąja.

„Pavadinimai kiek keisis, tačiau mūsų garaže jau stovi trys „Porsche“ bolidai, kuriuos varžyboms ruošia didelę patirtį sukaupę mūsų mechanikai ir kuriuos jie aptarnaus pačių lenktynių metu“, – sako vienas „Juta“ įmonių grupės savininkų ir vadovų Audrius Gelžinis.

Tai du „Porsche 911 Generation 1“ ir vienas, kiek greitesnis, su minimaliais nuo gamyklinės komplektacijos pakeitimais antrosios generacijos sportiniai automobiliai.

Pastarąjį į trasą išvairuos pernykščių „Aurum 1006 km lenktynių“ laimėtoja, „Circle K milesPlus Racing Team“ komanda.

„Labiausiai tikėtina, jog šį automobilį pilotuos lenktynių rekordininkas Jonas Gelžinis, Palangoje laimėjęs net aštuonias pergales, ir estas Ralf Aron, kuriam tai būtų trečiosios ilgų nuotolių lenktynės su mūsų komanda“, – sako A.Gelžinis.

O kur tituluočiausiojo lenktynininko brolis Ignas, Palangoje net keturis kartus laistęsis pergalės gėrimu?

„Dar nežinia, šiemet Ignas galbūt startuos su kita komanda...“, – intriguoja A. Gelžinis.

Nauja technika – didesnės ambicijos

„Jutos“ garaže stovi ir pernai pergalę atnešęs „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis, tačiau jis nugalėtojams jau nebepriklauso.

„Šis mūsų įsigytas automobilis simbolizuoja ne tik kokybinį ekipos šuolį, bet ir didesnes, su kiekvienais metais vis kylančias jos ambicijas, – sako „Dynami:t Energy“ lenktynininkas ir vienas didžiausių šio festivalio entuziastų Mantas Matukaitis. – Nors iki lenktynių dar toli, tačiau tikslą jau turime ir jo atkakliai sieksime. Taip bendrosios įskaitos TOP 5“.

M.Matukaitis Palangoje debiutavo 2013 metais ir nuo to laiko nepraleido nė vienų lenktynių. Tad šiemet jo laukia jau aštuntasis paeiliui maratonas, kuriam jis su komandos draugais jau ruošiasi.

Kokie sportininkai ekipos lyderiui padės siekti ambicingų tikslų, Mantas kol kas neišduoda.

Dar vieną greitąjį „Porsche“ iš „Jutos“ garažų išvairuos „Kautros“ sportininkai.

Taikiklyje – verslininkai

Komandos sudėties dar nelinkęs atskleisti ir „Porsche Lietuva“ ekipos strategas, vienas labiausiai patyrusių žiedinių lenktynių meistrų, 2018 metais laimėjęs ir Palangoje vykusias lenktynes, Robertas Kupčikas. Tačiau jis neslepia, jog dėmesys krypsta į greitus verslininkus.

„Trečius metus paeiliui mūsų ekipa Palangoje startuos su tuo pačiu „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ – „Porsche“ gamykloje sukurtu lenktyniniu modeliu, – neslepia R. Kupčikas. – Sportinis bolidas prižiūrimas Vilniaus „Porsche“ centre, o lenktynėse jo „sveikata“ rūpinasi profesionali „Porsche“ mechanikų komanda“.

Galbūt todėl sportinis komandos „Cayman“ be menkiausių techninių nesklandumų pasiekė visų varžybų, kuriose startavo, finišą.

„Porsche Cayman GT4 Clubsport“ – greičiausio serijinio „Cayman GT4“ lenktynėms skirta versija. Per jo kėbulo vidurį įmontuotas atmosferinis 3,8 litro darbo tūrio šešių cilindrų variklis, išvystantis 385 AG ir 420 Nm sukimo momentą. Jėgos agregatas komplektuojamas su šešių laipsnių automatine PDK pavarų dėže, galią perduodančia į galinius ratus.

Gamykloje lenktynėms paruoštas „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ 100 km/val. padalą pasiekia per 4,4 sek. ir išvysto didžiausią 300 km/val. greitį.

Tačiau R.Kupčikas tikisi, jog ruošiant automobilį liepą Palangoje vyksiančioms lenktynėms pavyks jo galingumą kilsterėti dar 2-3 dešimtimis AG.

Modelio dar nežino

„911 #Gatvinė“ – tai dar vienos komandos sąlyginis pavadinimas, tačiau iš jo nesunku įspėti, kokį automobilį vairuos ekipos sportininkai.

„Tai bus „Porsche 911“, tačiau jo modifikacija paaiškės kiek vėliau, nes dabar dar vyksta intensyvios derybos, – atvirauja komandos lenktynininkas Mantas Janavičius. – O ekipos sudėtis ko gero nesikeis ir išliks ta pati, kaip ir pernai“.

Priminsime, jog pernai „Aurum 1006 km lenktynėse“ kartu su M. Janavičiumi vienoje ekipoje važiavo Aurelijus Rusteika, Arūnas Tuma ir Marius Bartkus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?