Sužinojus šį faktą varžovų stovyklą perbėgo lengvas nerimo šurmulys, o žiūrovus ši naujiena labai pradžiugo. Juk atvyksta vienas talentingiausių Europos lenktynininkų, pernai susirinkusiems į Palangą padovanojęs tiek džiugių akimirkų, kiek, regis, užtektų net kelioms varžyboms.
Danas net tris kartus gerino trasos rekordą kvalifikacinėse varžybose ir padėjo ekipai iškovoti pirmąją starto poziciją šeštadienio lenktynėse.
Tačiau tikra uoga ant pernai vykusių „Aurum 1006 km lenktynių“ A. Fjordbach atstovautos „Stateta BRO by HMobile“ komandos, kurios „Mercedes-Benz AMG GT3 EVO“ automobilį vairavo Anderso tautietis Jan Magnusen ir lietuviai Eimantas Navikauskas su Edvinu Žadeikiu, pabaigtuvių torto tapo ne tik pergalė, bet ir A. Fjordbach dar kartą pagerintas trasos rekordas – 1 min. 05,425 sek., kurį jo autoriui sportinių laimėjimų kolekcijoje primins ir specialus LASF prizas.
Būtent šis dano pasiekimas taps pagrindiniu taikiniu šiemetinėse lenktynėse.
Įkalbinėti neteko
Ar sunku buvo vėl prisikviesti į Lietuvą tokį greitą pilotą, kaip A. Fjordbachas?
„Labai nesunku, – sako komandą deleguojančio „ES Motorsport“ klubo prezidentas Ernestas Staponkus. – Pernai Anders debiutavo Lietuvoje, tačiau ne tik pergalė, bet ir pačios lenktynės daug mačiusiam danui paliko geriausius įspūdžius. Todėl užteko pusės žodžio, kad jis vėl sugrįžtų į Palangą“.
Pernykštis čempionas neslepia ambicijų apginti titulą, o galbūt ir dar kartą pagerinti trasos rekordą.
„Stateta BRO – IGNERA by AMG“ komandos garbę be jau minėto Danijos sportininko šiemet gins Julius Adomavičius, net keturis kartus paeiliui (2019-2022 metais) laimėjęs šias lenktynes ir ambicijų niekad nestokojantis, kuriam gera tik viena vieta – pirmoji – Nemunas Dagilis. Jam sėkmė čia šypsojosi tris kartus – 2005, 2013 ir 2018 metais.
Visi jie vairuos tą patį „Mercedes-Benz AMG GT3 EVO“ automobilį.
Trys ar keturi?
E. Staponkus neslepia, kad komandos akiratyje yra ir dar vienas, ketvirtas lenktynininkas – Amerikos lietuvis Tadas Karlinskas, su kuriuo, pasak Ernesto, pokalbis dėl dalyvavimo lenktynėse prasidėjo jau seniai.
Tačiau Tadui yra iškilę kai kurių šeimyninių ir logistikos problemų, tad jo atvykimo į Palangą perspektyvos paaiškės netrukus.
„Stateta BRO – IGNERA by AMG“ komandoje su kitais sportininkais šiemet labai norėjo lenktyniauti ir dar vienas pernykščių čempionų, buvęs „Formulės 1“ pilotas Jan Magnusen. Tačiau lenktynių Lietuvoje data sutapo su kitomis jam svarbiomis varžybomis Europoje, kuriose jis dalyvauja visuose etapuose ir kuriose treniruoja labai perspektyvų jauną sportininką.
Svajoja susigrąžinti taurę
Tačiau ir be dar vieno Danijos sportininko „Stateta BRO – IGNERA by AMG“ ekipa – viena favoričių, pasiryžusi apginti pernai iškovotą titulą ir susigrąžinti birželio 16 d. Vilniuje vykusiame lenktynių pristatyme organizatoriui sugrąžintą pagrindinį prizą – pereinamąją taurę.
„Šiemet visos komandos – kaip reta pajėgos, kiekviena nestokojanti savų kozirių, – sako „ES Motorsport“ klubo prezidentas E. Staponkus. – Kuri ekipa pernai ar dar ankstesnėse lenktynėse finišavo antra ar trečia – šiemet puoselėja viltis pakilti bent laipteliu aukštyn, o kuri laimėjo, sėkmę trokšta pakartoti ir šiemet.
– Todėl labai nedrąsu kelti uždavinį „laimėti“. Tačiau tikrai neketiname iškristi iš pretendentų „laimėti“ tarpo.
Tai įpareigoja ir garbinga renginio sukaktis. Tad tikrai pasistengsime laimėti jubiliejines, 25-ąsias „Aurum 1006 km lenktynes“, tačiau tai padaryti šiemet bus labai nelengva“.