Ketvirtasis Aukštaitijos automobilių kroso taurės etapas į Pačeriaukštės trasą subūrė penkias dešimtis sportininkų. Pirmą sykį šioje trasoje varžėsi ir „Mini Buggy“ kategorijos dalyviai, kurie anksčiau čia nėra lenktyniavę. Rytas prasidėjo nuo laisvųjų treniruočių ir chronometruojamų važiavimų sesijos. Jų metu paaiškėjo, kad trasos danga yra išties sausa. Tai reiškė viena – matomumas bus tikrai prastas.
Po šios lenktynių dalies sportininkų laukė paradas ir būtent prieš jam įvykstant nutiko kai kas netikėto – RWD 3000 klasės lenktynininkas Rokas Vaitekūnas čia visų žiūrovų ir dalyvių akivaizdoje priklaupė ant kelio ir pasipiršo savo mylimajai, taip pat automobilių krose lenktyniaujančiai Monikai Šlepikaitei. Toks įvykis buvo palydėtas gausiais aplodismentais, o parado rikiuotėje sustoję dalyviai Roką ir Moniką pasveikino iki ribotuvų pakeltais variklių sūkiais.
Po tokios romantiškos lenktynių pradžios dalyviai stojo į kovą pirmoje kvalifikacijoje. Visgi varžybos čia nesiklostė itin sklandžiai, kadangi dėl gausių dulkių dalyviai vos galėjo įžiūrėti trasos kontūrus. Sunku buvo dirbti ir teisėjams, kurie atsakingi už varžybų saugumą. Dėl šios priežasties pirmoji kvalifikacija buvo sustabdyta neplaniniam trasos laistymui, o vėliau, nuspręsta atsisakyti vienos kvalifikacijos ir jas vykdyti dvi vietoje trijų.
Kadangi Biržų trasos pagrindą sudaro molis, organizatoriai turėjo nepersistengti ir su trasos laistymu. Jei didesnis vandens kiekis ir eliminuoja dulkes, tai per daug vandens ant trasos paviršiaus per akimirką visą distanciją paverčia čiuožykla. Visgi organizatoriams pavyko surasti aukso vidurį ir lenktynės pagaliau įgavo pagreitį. Galiausiai visi dalyviai susitiko finaluose, kur kovėsi dėl galutinių pozicijų ir metinės įskaitos taškų.
Klasėje „Junior 1600“ startavo vos keturi dalyviai, tačiau jau po chronometruojamų važiavimų jų rikiuotė sumažėjo vienu sportininku. Iš varžybų dėl „Honda Civic“ variklio gedimo pasitraukė Tadas Kažemėkaitis. Jam kaip paguodos prizą už anksčiausią pasitraukimą iš lenktynių organizatoriai per apdovanojimų ceremoniją įteikė dvi sportines padangas. Pirmąją vietą šioje klasėje be didesnės konkurencijos iškovojo Antanas Liubinas. Antras finišavo Erikas Brazdžionis. Domantas Stapulionis laimėjo trečiosios vietos apdovanojimą.
„Mini Buggy“ įskaitoje triumfavo visą dieną lyderiavęs latvis Gustavs Kornejevs. Antroje pozicijoje įsitvirtino jo tautietė Marta Skusta. Trečiąją poziciją iškovojo lietuvis Matas Meilūnas. Visi šios klasės dalyviai buvo apdovanoti finišo medaliais, o prizininkai – taurėmis.
1600 įskaitoje niekas nesugebėjo pasipriešinti Vytautui Laužikui. Jis užtikrintai laimėjo visus važiavimus. Antroje vietoje finišavo Gytis Zabiela, o trečias pasirodymą baigė Almantas Grigaliūnas. Dėl gedimų šioje klasėje iš kovos pasitraukė Nerijus Baikauskas ir Robertas Steniulis.
Klasės 2000 finale niekas neprilygo Modestui Baneliui, kuris čia laimėjo ketvirtas iš keturių sezono lenktynių ir dar labiau įtvirtino savo lyderystę. Antrosios vietos taurę į viršų kėlė Mantas Belskis, o po dramatiškos kovos ir permainingos dienos į trečiąją poziciją prasimušė Ričardas Jakimavičius. Šioje klasėje dėl pavarų dėžės gedimo iš kovos buvo priverstas pasitraukti Marius Kilbauskas.
„Super 2000“ įskaitoje triumfavo Gediminas Ašakėnas. Jis pirmoje kvalifikacijoje, kai trasoje tvyrojo dulkės, nusprendė nerizikuoti ir finišavo rikiuotės pabaigoje, tačiau vėliau atsigriebė. Per antrąją kvalifikaciją jis pakilo iki rikiuotės vidurio, o finale pademonstravo visą savo potencialą ir iškovojo vieną įsimintiniausių savo pergalių. Antroje vietoje įsitvirtino Deividas Vasalauskas, o po dramatiškos kovos ant trečiosios vietos laiptelio žengė Mykolas Baliūnas. Daug vilčių publika dėjo ir į Biržų lenktynininką Eriką Narbutą, tačiau jo „Honda Civic“ lūžo pusašiai, o galiausiai subyrėjo ir pavarų dėžė.
RWD 3000 klasės finale triumfavo latvis Raitis Gusevs. Antroje vietoje įsitvirtino Aidas Grabauskas. Trečiosios vietos trofėjumi džiaugėsi Matas Stankevičius. Labai arti trečiosios vietos buvo Mindaugas Valaitis, tačiau likus dviem posūkiams iki finišo jis kliudė trasos pakraštį ir vertėsi. Po šio incidento sportininkas neslėpė vyriškų ašarų dėl apmaudžiai paleistos, jau rankose turėtos trečiosios pozicijos.
Virtimą tądien patyrė ir „Open 3500“ klasės dalyvis Ramūnas Zabiela. Visgi po šio incidento jis sugebėjo reabilituotis ir iškovojo antrąją poziciją, už savęs palikdamas Žilviną Astrauską, tačiau į priekį praleisdamas Donatą Stašiūną-Žvėrį.
Komandinėje įskaitoje pergalę šventė 101 tašką surinkusi „Ekrosas“ komanda. Jie penkiais taškais pranoko Kupiškio „Auto-moto sporto“ komandą. Treti su 68 taškais liko latviai – „Lil Autosports“ komanda.
Paskutinis, finalinis Aukštaitijos automobilių kroso taurės etapas įvyks rugsėjo 22-ą dieną. Baigiamasis sezono akordas numatytas Kupiškio rajone, Uoginių automobilių sporto komplekse.