Varžybas Ramygaloje tradiciškai surengė automobilių sporto klubas „Ekrosas“ su jo vadovu Egidijumi Česneliu priešakyje. Beje, pastarasis šįkart pats nusprendė prisiminti dar visai ne senus laikus, kai pats lenktyniaudavo „Buggy RWD“ klasėje. Šįkart varžybų organizatorius sėdo į „Volkswagen Golf“ ir užsiregistravo net į dvi klases. Tačiau apie viską iš pradžių.
Diena tradiciškai prasidėjo laisvųjų treniruočių ir chronometruojamų važiavimų sesija, per kurią užfiksuotas vienintelis varžybų virtimas. Viename iš greitų posūkių čia savo automobilį į orą pakėlė ir keletą kartų vertėsi Nerijus Baikauskas. Beje, šiame posūkyje virtimas užfiksuotas ir pernai. Tąkart savo automobilį čia dar smarkiau sudaužė Gytis Zabiela.
Nors Nerijaus Baikausko „Volkswagen Golf“ buvo gerokai aplamdytas, tačiau mechanikai spėjo bolidą atstatyti dar iki pirmos kvalifikacijos starto.
Kadangi darbo buvo nemažai – teko iš naujo įdėti priekinį stiklą, šoninius stiklus pakeisti tinklu, sutvarkyti sugadintus aušinimo ir pakabos sistemos komponentus, prie Nerijaus Baikausko automobilio plušo ne tik jo, bet ir kitų „Ekroso“ komandos narių mechanikai. Bendromis pastangomis tikslas buvo pasiektas ir Nerijus Baikauskas galėjo tęsti lenktynes.
Galiausiai po trijų kvalifikacijų dalyviai stojo į lemiamą mūšį. Finaliniame važiavime jų laukė jau ne keturių, o šešių ratų kova. Po jos paaiškėjo, kurie sportininkai iš Ramygalos išsiveža ne tik etapo trofėjus, bet ir svarbius sezono taškus.
Klasėje 1600 triumfavo Vytautas Tumasas, vairavęs „Opel Corsa“. Nors didžiąją dienos dalį čia lyderiavo Lukas Kovera, tačiau finale jo „Honda Civic“ sustabdė techninis gedimas ir favoritas į tolumoje plazdančią šachmatinę finišo vėliavą buvo priverstas žiūrėti nuo trasos šlaito, greta sugedusio savo automobilio.
Dėl antrosios ir trečiosios vietų čia kėbulus surėmė Edvards Lajevskis ir Gytis Zabiela. Jaunasis ramygalietis ilgai tampė nervus priekyje važiavusiam latviui, bet šis atrėmė visus bandymus lenkti. Kai jau atrodė, kad Gyčiui Zabielai „šviečiasi“ trečia vieta, paskutiniame rate jį sustabdė pusašio gedimas. Nutolęs Edvards Lajevskis finišavo antras, o Gyčio Zabielos „dovanėle“ pasinaudojo ir į trečią vietą pakilo Marius Kilbauskas. Jis į finalą daug vilčių nedėjo, kadangi startavo neturėdamas pačios reikalingiausios autokrose – antrosios pavaros.
Klasėje 2000 nugalėtojo titulą iškovojo tas pats Vytautas Tumasas, kuris laimėjo ir 1600 kategorijoje. Būtent pastarosios reikalavimams pritaikytas jo „Opel Corsa“ nė per plauką nenusileido „dvilitriams“ automobiliams ir biržietis pademonstravo vieną iš ne dažnai sutinkamų atvejų autokrose – pergales abiejose klasėse tą pačią dieną.
Pats biržietis pripažino, kad toks sprendimas buvo išties rizikingas, kadangi susidūrus su techninėmis problemomis tektų palaidoti ambicijas ne vienoje, o abiejose klasėse. Visgi rizikingą ėjimą atlikęs Vytautas Tumasas triumfavo, nors pripažino, kad dėl dvigubai didesnio krūvio kaisdavo jo „Opel Corsa“ variklis.
Antrąją vietą klasėje 2000 iškovojo Šarūnas Budrys, visą dieną demonstravęs stabilumą, o trečias finišo liniją kirto Gediminas Ašakėnas. Finale per plauką nuo virtimo buvo Eivydas Januševičius. Po susistumdymo šonais su Mindaugu Černiausku jis kliudė trasos šlaitą, bet sugebėjo išlaikyti savo „Volkswagen Golf“ ant ratų.
Apmaudžiai varžybos baigėsi iš Vilkaviškio atvykusiam Ričardui Jakimavičiui. Pirmos kvalifikacijos starte jis taip ir nepajudėjo, kadangi vos atleidus sankabos pedalą subyrėjo pavarų dėžė. Pakeisti pavarų dėžę mechanikai bandė, tačiau tam nepakako laiko. Ir antrą kvalifikaciją praleidęs Ričardas Jakimavičius finale nepasirodė, nes tiesiog nesurinko pusės visų reikiamų įveikti kvalifikacinių ratų.
3000 RWD klasėje triumfavo gana nemažą staigmeną savo varžovams pateikęs Mantas Budrys. Jis jau nuo pat pirmųjų važiavimų demonstravo solidų tempą, o finale sugebėjo už nugaros palikti net labiau patyrusius varžovus. Antrąją vietą iškovojo Virginijus Stankevičius, kuris už savęs paliko Mantą Snukiškį. Pastarasis pusę dienos praleido gulėdamas po savo BMW, kadangi jį nuolat lydėjo techninės problemos.
Mantą Snukiškį aplenkęs Virginijus Stankevičius tarsi atsigriebė už praėjusį etapą Kupiškyje, kurio metu Mantas stojo ant aukštesnio prizininkų pakylos laiptelio. Per žingsnį nuo podiumo liko Mindaugas Valaitis su „Lada“. Nors kvalifikacinių važiavimų metu jis dažnai važiavo greičiausiųjų trejetuke ir net buvo priekyje, tačiau iki galo atsilaikyti prieš BMW vairuojančius oponentus jam nepavyko. Debiutas nesusiklostė ir dar vienam šios klasės dalyviui Tomui Majauskui. Jam tai pirmosios varžybos, tačiau kur kas daugiau darbo jis turėjo ne trasoje, o dalyvių parke spręsdamas „žigulio“ kaprizus.
OPEN 2500 įskaitoje visą dieną užtikrintai pirmavo ir nugalėtoju tapo Regimantas Nevulis. Jis čia ir vėl aplenkė pagrindinį savo oponentą Almontą Grigaliūną. Trečioje vietoje įsitvirtino Šarūnas Budrys, kuris iš Ramygalos taip pat išvažiavo su dviem taurėmis – bronzine už pasirodymą OPEN 2500 ir sidabrine už antrąją vietą klasėje 2000.
SuperCars ir Super 2000 klasių važiavimai buvo sujungti į vieną, nes tiek vienoje, tiek kitoje klasėje susirinko po tris dalyvius. Čia itin graži kova virė rikiuotės priekyje, kurią vedė trys SuperCars klasės pilotai. Nugalėtoju tapo Osvaldas Pukėnas, kuris išties yra šių metų atradimas šioje kategorijoje. Anksčiau 1600 klasės „Honda Civic“ vairavęs ukmergiškis šiemet sėdo į bene tris kartus galingesnį ir visus varančius ratus turintį „Subaru Impreza“ ir iškart nuo pirmojo etapo demonstruoja, kad nesiruošia daryti jokių nuolaidų šios klasės senbuviams.
Už jo nugaros šįkart liko Donatas Stašiūnas-Žvėris, kuris į šias varžybas atvyko jau vėluodamas, praleido treniruotes ir chronometruojamus važiavimus, bet įrodė savo vertę.
Taip nutiko todėl, kad savo „Audi Coupe Qauttro“ varžyboms jis baigė ruošti tik paryčiui, o per pastarąsias tris paras miegoti teko tik po kelias valandas. Taigi, antrosios vietos taurė ir šampano purslai Žvėriui atpirko tas bemieges naktis. Trečioje šios klasės vietoje liko Ramūnas Zabiela, kurį tądien stabdė įvairios techninės problemos.
Super 2000 klasėje nugalėtoju tapo Arūnas Matulis, aplenkęs Robertą Steniulį ir Egidijų Česnelį. Finale visas trejetas dėl pozicijų kovojo itin aršiai ir po finišo jų ant jų automobilių atsirado ne vienas naujas įlenkimas ar įbrėžimas.
Komandinėje įskaitoje nugalėtojais tituluoti Pakruojo ASK sportininkai. Jie surinko vienodai taškų su Biržų ASK ekipa, tačiau pastaroji liko antroje vietoje atsižvelgus į taškų vertę pagal klasių pajėgumą. Trečiosios vietos taurė įteikta varžybas organizavusios „Ekroso“ komandos lenktynininkams.