Į renginį užsiregistravo 30 dalyvių, nusprendusių varžytis autokroso lenktynėse, ir dar 10 vairuotojų, kurie savo automobilius delegavo į „bulių kautynes“. Beje, dalyvių gretose buvo galima išvysti ir dvi moteris – nuolat Aukštaitijos autokrose besivaržančią Redą Vainauskaitę ir retkarčiais „į aikštelę išbėgančią“ Eglę Strumskytę.
Savo pasirodymu nustebino ir Lietuvos autokroso čempionate ankstesniais metais dalyvavęs, bet savo automobilį pardavęs Dalius Valiukas. Sportininkas į Rokiškį atsivežė autokroso varžybose dar niekada nematytą išskirtinį modelį – „Audi TT“.
Tiesa, jo bolidas dar daugmaž standartinis, tačiau iki varžybų į vidų buvo sudėti saugos lankai, kitoje vietoje įrengtas specialus degalų bakas, įdėta sportinė sėdynė.
Sportininkas ketina šį automobilį tobulinti ir juo dalyvauti daugelyje autokroso varžybų. Verta paminėti, kad „Audi TT“ trasoje atrodo tikrai nekasdieniškai ir kiek egzotiškai.
M-1600
Pirmieji prie starto linijos stojo M-1600 klasės dalyviai. Čia daug staigmenų neužfiksuota. Ir nors visi laukė itin aršios kovos tarp panevėžiečio Egidijaus Nevulio ir latvio Elvio Plikšo, tačiau lietuvis visų važiavimų metu sugebėjo „braliuką“ išlaikyti už savęs ir šiam neleido net pagalvoti apie lenkimo manevrą.
Nuo pirmų dviejų sportininkų kiek atsilikęs, tačiau užtikrintai važiavęs finišavo biržietis Vytautas Tumasas su „Opel Corsa“. Jam pavyko išvengti gedimų ir oponentų atakų, tad sportininkas į viršų kėlė trečiosios vietos taurę.
M-1600 klasėje startavo ir viena iš merginų Reda Vainauskaitė. Jai ne tik nepavyko iškovoti taurės šioje įskaitoje, tačiau sportininkė patyrė ir „stogą“ antrame važiavime.
Fiasko patyrė iš užsienio į Lietuvą vėl sugrįžęs Erikas Narbutas. Nors sportininkas tvirtino, kad automobilis varžyboms paruoštas, tačiau jo pasirodymas baigėsi dar neprasidėjus įskaitiniams važiavimams. Dėl variklio gedimo sportininkas po treniruočių jau kėlė savo automobilį ant platformos.
M-2000
Šioje klasėje startavo devyni sportininkai, o savo pajėgumą čia pademonstravo „Ford Escort“ vairavęs Darius Blažys. Šį sezoną tik periodiškai startuojantis lenktyninkas įrodė, kad nepamiršo, ką reikia daryti prie autokroso bolido vairo.
Antrąją poziciją iškovojo panevėžietis Mantas Kurlianskas su BMW, o finale trečią vietą sugebėjo išlaikyti itin šaltus nervus pademonstravęs Arūnas Matulis.
„Opel Corsa“ vairuojantis pilotas, finale įveikęs pusę distancijos, neteko galinio automobilio rato. Tą supratęs jis nemažino tempo iki pat finišo, kadangi paskutiniuose ratuose jam į nugarą kvėpavo Arnas Grabauskas.
Arūnui Matuliui finišo tiesiojoje pavyko paskutinį kartą uždaryti trajektoriją Arnui Grabauskui prieš nosį ir panevėžietis šventė sunkiai iškovotą pergalę.
OPEN
OPEN įskaitoje, kurioje varžosi patys galingiausi automobiliai, nugalėtoju tapo rokiškėnas Žilvinas Lingė. Beje sportininkas finale išvengė kovos su itin greitu Egidijumi Kirdeikiu, mat po jų tarpusavio kontakto dar pirmame važiavime Egidijaus automobilis buvo pažeistas, o reikiamų važiuoklės dalių mechanikai neturėjo. Šitaip be didesnės konkurencijos Žilvinas Lingė iškovojo dar vieną trofėjų į savo kolekciją.
Ant antrosios prizininkų pakylos vietos lipo Domas Meilus, varžyboms „išsitraukęs“ savo seną gerą „Opel Astra“ bolidą. Nors sportininkas galėjo registruotis į M-2000 klasę, nes atitiko šios įskaitos reikalavimus, tačiau jaunuolis nusprendė startuoti su greitesniais dalyviais ir buvo įtrauktas į OPEN įskaitos gretas. Toks sprendimas pasiteisino su kaupu ir sportininkas džiaugėsi taure. Tiesa, ne paskutine tądien.
Trečioje vietoje finišavo BMW vairavęs Petras Pribušauskas. Jis kartu su M-2000 klasėje startavusiu Mantu Kurliansku varžybose dalijasi tuo pačiu automobiliu ir namo šįkart abu grįžta pasidabinę taurėmis. Beje, dvigubai daugiau važiavimų gavęs BMW buvo kiek apgadintas – kreivai atsistojo galinis ratas, tačiau tai nesukliudė pasiekti prizininkų trejetą.
Finišo šiose varžybose nepasiekė „Audi TT“ modelį pilotavęs Dalius Valiukas. Siekdamas išmėginti automobilį jis dar prieš startą sakė, kad dėl taurių nesiplėšys, o sieks susipažinti su naujuoju bolidu. Prieš finalą „Audi TT“ parodė kaprizus, tad lenktynininkas nusprendė techniką pataupyti, kad vėliau smulkios problemos nevirstų į kapitalinį variklio remontą.
JAUNIMO klasė
Šiemet jaunimo klasė nesusidarė jokiose Aukštaitijos regiono autokroso varžybose, tačiau Rokiškio komanda čia sugebėjo išrikiuoti savo delgaciją. Prie starto stojo keturi dalyviai.
Du iš jų – varžybų organizatoriaus Roberto Strumskio atžalos – Eglė ir Gytis. Kartu su jais varžėsi sportininko Vytauto Strazdausko jaunėlis brolis Gražvydas. Čia taip pat startavo ir Reda Vainauskaitė.
Geriausiai pasirodė Eglė Strumskytė, kuri su antroje vietoje finišavusiu Gražvydu Strazdausku nevengė itin artimos kovos, po kurios buvo gerokai „pagražinti“ abu automobiliai. Itin smarkiai kliuvo Eglės Strumskytės „Opel Vectra“. Trečiąją vietą iškovojo Reda Vainauskaitė.
Superfinalas dėl „Šermukšniuko“ taurės
Šiose draugiškose „Šermukšniuko“ varžybose rengiamas ir superfinalas dėl pagrindinės taurės. Dėl jos prie starto stoja ir varžosi po tris greičiausius dalyvius iš visų klasių.
Tiesa, čia startavo ne visi lyderiai, mat kai kurie po finalo į serviso zoną grįžo su gerokai aplaužyta technika ir dėl supertaurės varžytis nepanoro.
Čia buvo apdovanotas vienas vienintelis sportininkas, kuris sugebėjo aplenkti visus likusius varžovus.
Nugalėtoju titulluotas ir „Šermukšniuko“ taurės laimėtoju pripažintas Domas Meilus, kuris tądien jau buvo iškovojęs antrosios vietos taurę OPEN įskaitoje.
„Bulių kautynės“
„Bulių kautynėse“ prie starto stojo dešimt dalyvių. Jų gretas papildė ir tądien itin aktyviai lenktyniavusi Reda Vainauskaitė.
Naują automobilį krosui ruošianti mergina nusprendė savo „Rover“ išleisti į „bulių kautynes“, tačiau net ir čia jos bolidas nebuvo „pribaigtas“.
Automobilių naikinimo varžybose, kuriose taškai buvo skiriami už įvairius kontaktus, apsukimus ar apvertimus, trečią rezultatą parodė Leonas Zakšauskas.
Antrą rezultatą pademonstravo Rytis Šiupinis. Daugiausia žalos varžovams padarė ir absoliučią pergalę šventė Mantas Vilčiauskas.