Visiems sportininkams per dieną reikėjo įveikti tris kvalifikacinius važiavimus, kol galiausiai viskas persikėlė į finalus.
Beje, pirmąją dienos dalį tvyrojęs karštis popietę atnešė lietų, tad trečiojoje kvalifikacijoje lenktynininkams teko varžytis ant visiškai šlapios trasos dangos, o tai įnešė papildomos intrigos.
Ne ką mažiau dramatiški buvo ir finaliniai važiavimai. Juose netrūko staigmenų, incidentų, o keletą susidūrimų teko nagrinėti ir varžybų komisarams.
„Mini Buggy“ klasėje šįkart startavo trys dalyviai – Majus Gruzinskas, Matas Meilūnas ir Dominykas Petraška. Jau nuo pat pirmųjų važiavimų tempą ėmė diktuoti jauniausias lenktynių dalyvis, ketverių metų Majus Gruzinskas.
Jis tik vienoje kvalifikacijoje į priekį praleido Matą Meilūną, tačiau finale šios klaidos nepakartojo ir skambant gausiems publikos aplodismentams į viršų kėlė pirmąją savo karjeroje nugalėtojo taurę. Antrąja vieta džiaugėsi Matas Meilūnas, o trečiasis finišavo Dominykas Petraška.
RWD3000 klasės finalai susiklostė pagal priešingą kvalifikacijoms scenarijų. Visą dieną greičiausiųjų trejete buvę Rokas Vaitekūnas ir Simas Raupys finale turėjo tarpusavio kontaktą, po kurio Simas Raupys buvo diskvalifikuotas, o Rokas Vaitekūnas liko kaboti ant trasos šlaito. Beje, pastarasis finale startavo 20 sekundžių vėliau nei varžovai, nes starte užgeso jo automobilis.
Nepaisant to, Rokas Vaitekūnas per keletą ratų sugebėjo pakilti iki antrosios vietos, tačiau jo bandymą reabilituotis sužlugdė oponentas. Po tokių rokiruočių į trečiąją vietą pakilo pirmosiose savo karjeros varžybose dalyvavęs Ilarijus Indreika, antras buvo Matas Stankevičius, o užtikrintai lyderio pozicijoje įsitvirtino visą dieną stabiliai važiavęs Aidas Grabauskas.
Klasėje 1600 nuo pat dienos pradžios lyderio vaidmenį perėmė Robertas Steniulis, kuris šią poziciją sėkmingai gynė iki pat finišo vėliavos. Tuo metu jam už nugaros netrūko įvykių. Finale į susidūrimą papuolė vienas iš klasės favoritų Gytis Zabiela, kuriam per šešis finalo ratus jau nepavyko sugrįžti į prizininkų trejetą.
Trečioje vietoje įsitvirtino Edvinas Svirplys, o ant antrosios vietos laiptelio žengė praėjusiame etape greičiausiu buvęs, bet tąsyk dėl gedimo sustojęs Vytautas Laužikas.
Prie Junior 1600 klasės buvo prijungta ir Damų įskaita, tad čia iš viso varžėsi šeši dalyviai – dvi merginos ir keturi jauniai. Nugalėtojos titulą Damų įskaitoje pelnė tądien dominavusi Simona Jevgrafovienė, kuri už savęs paliko Moniką Šlepikaitę. Šios dvi damos už savęs paliko visus kartu lenktyniavusius jaunius.
Jaunimo kategorijoje nugalėtoju tituluotas pirmąsyk autokroso trasoje savo jėgas išbandęs Tadas Kažemėkaitis. Antroje vietoje įsitvirtino Antanas Liubinas, o trečias finišavo Erikas Brazdžionis. Organizatoriai simboliniu medaliu apdovanojo ir per žingsnį nuo podiumo likusį dar vieną jaunį Domantą Stapulionį.
Klasės 2000 rikiuotės priekyje veiksmo buvo apstu visą dieną. Didžiausia kova čia virė tarp Modesto Banelio ir Šarūno Budrio. Pastarieji nevengė ir didesnių bei mažesnių tarpusavio kontaktų. Apie tai bylojo ant jų automobilių likę kovos randai.
Visgi finale savo patirtį į pirmosios vietos taurę konvertavo Modestas Banelis. Šarūnui Budriui teko garbė žengti ant antrosios vietos laiptelio, o trečioje vietoje dieną baigė Marius Kilbauskas.
Super 2000 įskaitos nugalėtoju tituluotas visą dieną varžovams net menkiausių vilčių nepalikęs Justinas Mikalauskas. Patyręs sportininkas šiemet vairuoja „Honda Civic“, kuriuo, panašu, būtų galima lenktyniauti ir Marso paviršiumi.
Ne itin lygioje Ramygalos kroso trasoje jis į posūkius atvažiuodavo itin agresyviai. Atrodė, kad šitaip tikrindamas fizikos dėsnių veikimą ir savo pusašių patikimumą sportininkas toli nenuvažiuos, bet laimėjęs visus važiavimus ir finalą jis visus skeptikus nutildė. Antrąją poziciją šioje klasėje iškovojo stabiliai važiavęs Gediminas Ašakėnas, o ant trečiojo laiptelio žengė dienos eigoje į pirmąją eilę prasimušęs ir iki pat galo prieš persekiotojus atsilaikęs Mykolas Baliūnas.
OPEN 3500 klasėje įdomiausios kovos buvo tikimasi tarp 480 arklio galių turinčią „Audi TT“ vairavusio Žilvino Astrausko ir 370 arklio jėgų „Audi Coupe“ piloto Donato Stašiūno. Visgi Žilvinas Astrauskas sudalyvavo tik pusėje važiavimų, kadangi į pirmąjį startą pavėlavo, o finale buvo diskvalifikuotas dėl du kartus padaryto „False Start“.
Finale Donatui Stašiūnui-Žvėriui teliko mėgautis važiavimu ir tausoti savo „Audi“, nes jam už nugaros buvęs Ramūnas Zabiela dėl gedimo negalėjo važiuoti pilnu tempu ir galiausiai sustojo trasoje.
Pastarąjį aplenkė šių varžybų organizatorius Egidijus Česnelis, į galingiausių automobilių klasę užsiregistravęs su dvilitre ir viena ašimi varoma „Opel Astra“. Po Ramūno Zabielos sustojimo Egidijus Česnelis pakilo į antrąją vietą, tačiau vėliau ir pats sustojo.
Galiausiai kartu su Ramūnu Zabiela Egidijus Česnelis į finišą atbėgo pėsčiomis, trasoje palikę stovinčius savo automobilius.
Komandinėje Lietuvos automobilių Mini kroso čempionato trečiojo etapo įskaitoje nugalėtojais tapo Kupiškio „Auto-moto sporto“ komanda. Antri buvo šių varžybų organizatoriai, dešimties metų jubiliejų šiemet mininčio klubo „Ekrosas“ nariai. Ant trečiosios vietos laiptelio žengė Biržų ASK rinktinė.
Po taškų perskaičiavimo analogiškai pozicijos išsidėliojo ir Aukštaitijos autokroso taurės antrojo etapo komandinėje įskaitoje.