„Mūsų idėja gana paprasta – mums reikia jauno, perspektyvaus talento. Sugebėk mus įtikinti, jog toks esi ir mes tavimi pasirūpinsim“, – paprastai pristato komandos vadovas Ronaldas Smaidrys. Tiesa, jei idėjos apibūdinimas iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas, įsigilinus į reikalaujamų savybių sąrašas, šis jausmas pasitrauks į šoną.
Stipriausiai pasaulio atletai prie bolido vairo patenka nebūtinai dėl to, kad yra greičiausi, o dėl to, kad geba susimokėti už šansą pabandyti
Atletas – ne tik sportininkas
„Šiuolaikinis sportininkas, arba atletas, kaip jį praminė viena energetinių gėrimų kompanija, yra stipriai kitoks, nei dauguma Marijos žemėje įsivaizduoja. Jeigu mes pasidairysime po aukštąsias sporto padanges, pamatysime, jog stipriausiai pasaulio atletai daugiau laiko praleidžia besišypsodami priešais televizijos kameras nei už bolido vairo – už pastarojo patenka nebūtinai dėl to, kad yra greičiausi, o dėl to, kad geba susimokėti už šansą pabandyti.
Mokėti tinkamai sukti vairą, ar itin vėlai stabdyti nebeužtenka – sportininkams privalu tapti viešais asmenimis, ieškoti rėmėjų, o tai reikalauja visiškai kitokių įgūdžių, nei reikalauja pats sportas. Tad mes ieškosime ir tuo pačiu mokysime jaunus talentus ne tik būti greitais, bet ir matomais“, – pasakoja komandos vadovas.
Talentų paieška vyks paprastai: bet kuris norintis ir manantis, jog gali išpildyti komandos reikalavimus, pildo anketą, kurią rasite čia. Pastarosios keliauja į iš žinomų Lietuvos sportininkų, žiniasklaidos atstovų ir sporto marketingo žmonių sudarytą komisiją. Iš visų norinčių komisija atrenka 10 jų akimis perspektyviausių dalyvių. Jie stoja varžytis dėl šanso prisijungti prie „Liqui Moly“ lenktynių šeimos.
Laimingasis dešimtukas pradės mažą realybės šou, kuriame, patariami įvairių atletui svarbių sričių ekspertų, turės vykdyti komisijos pateiktas užduotis. Šių numatyta įvairių: savęs pristatymas visuomenei, komercinių pasiūlymų rėmėjams ruošimas, nardymas socialiniuose tinkluose, kalbėjimas prieš kameras ar radijo stotyse ir t.t. Visą šį procesą stebės ir komandos kameros, bei atrankos procesą įtrauks ir sporto gerbėjus. Projektą laimės žmogus, kuris ne tik rodys konkurencingus rezultatus trasoje, bet ir suburs savo gerbėjų ratą, taps žinomas bent jau Lietuvos automobilių sporto padangėje bei pateisins komisijos lūkesčius.
Įkvėpimas – nesėkmės istorijos
„Jei kada nors esate buvę pozicijoje, kai į jus paramos sportui kreipiasi jaunas žmogus, turbūt ši istorija bus girdėta: „padarysim daug visokios reklamos, važiuosim į visokias varžybas ir viskas bus gerai – duokit pinigų.“ O kokia ta reklama, kokia auditorija matys tą „reklamą“, ar tai tikslinė parduodamo produkto auditorija – tokie klausimai entuziasmu trykštančiam jaunimui jau būna neįkandami, nors yra būtini jų pačių išgyvenimui.
Šiuolaikiniame sporte reikia lėšų, jas galima pritraukti teisingai dirbant, tačiau šis procesas nėra vadinamas sportu – tai vadinama marketingu, ploto ant savo judančio reklaminio stendo pardavimu, o pastaruoju sėkmingai ir tinkamai užsiimančių yra vienetai. Šiemet mes nusprendėme nebetikėti jaunimo mums pasakojamomis istorijomis, o investuoti į tokių perspektyvių žmonių žinias bei perteikti jiems savo patirtį. Jeigu sudalyvavę mūsų projekte nelaimėsite, tai bent jau išsinešite šiokį tokį žinių bagažą, kuris padės jums suprasti, ko iš tiesų nori rėmėjai, kaip juos pasiekti, sudominti, ir svarbiausia – išlaikyti“, – tęsia Ronaldas.
Nugalėtojui – svajonių išpildymas
Be visos projekto metu surinktos informacijos, projekto nugalėtojas taip pat užsitikrins „Liqui Moly“ paramą ir pagalbą visam lenktynių sezonui. Startiniai mokesčiai, padangos, degalai, kelionės į varžybas ir panašios problemos liks praeityje, tad tereikės susikoncentruoti į vairavimą ir, be abejo, pritaikyti savo surinktas žinias, norint užsitikrinti rėmėjo išlaikymą.
Sudėtingos užduotys, iššūkiai, vertinimai ir nepatogios situacijos – tai kartu su niekur nedalinama patirtimi projekto „Atletas“ dalyviams paruošė „Liqui Moly Racing“. Jų manymu, tai puikus laiptelis į viršų „Autoplius Fast Lap“, Lietuvos žiedinių lenktynių pirmenybių ar panašių varžybų dalyviams, kurie supranta ko nori, bando tai pasiekti, tačiau nebūtinai mėgaujasi visiška sėkme.
Projekto registracijos anketą galima rasti portale 15min.