Pirmą dieną ralyje laimėjo Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas, tačiau kiti ekipažai lipo lyderiams ant kulnų. Rusai Aleksejus Lukyanukas ir Aleksejus Arnautovas atsiliko sekundėmis ar net jos dalimis, o dviems pirmaujantiems į nugarą kvėpavo kitų greitų sportininkų būrys – nuo Dominyko Butvilo iki Deivido Jociaus.
Po septinto greičio ruožo lyderis pasikeitė – panaikinęs iki tol buvusį 0,1 sek. V.Švedo pranašumą, į priekį išsiveržė A.Lukyanukas. „Išsiveržė į priekį“ šiuo atveju galima dėti į kabutes. Po septinto GR abu lyderius skyrė 0,03 sek.
Tačiau vienuoliktame GR viskas apsivertė aukštyn kojomis. Ypač – A.Lukyanukui, kurio „Mitsubishi Lancer Evo X“ tikrąja to žodžio prasme apvirto aukštyn kojomis. Daug kartų. Vairuotojas bei šturmanas nebuvo sužeisti, tačiau ralis buvusiems lyderiams – baigtas.
Likusiuose greičio ruožuose virė kova tarp lietuvių ir latvių. Pirmas visąlaik važiavo V.Švedas, tačiau nuo jo nedideliu atstumu atsilikinėjo D.Butvilas, o prie pat šio prilipęs laikėsi latvis Janis Vorobjovas.
Dar prieš ralį buvo prognozuojama, kad nugalėtojas spręsis priešpaskutiniame, ilgiausiame GR – dvyliktame, kurio ilgis daugiau nei 30 km. Tai – vienas ilgiausių greičio ruožų Baltijos šalių ralių istorijoje. Prognozės pasitvirtino – greičio ruožas ilgas ir kupinas posūkių, šturmanai retai turėjo progą nukelti akis nuo stenogramo. Šis greičio ruožas prasidėjo tradiciniu šio ralio Stelmužės ruožu, o vėliau tęsėsi žvyrkeliais Latvijoje. Simbolinę Lietuvos ir Latvijos sieną žymėjo dirbtinis tramplynas, prie kurio būriavosi šimtai žiūrovų.
Greičiausias 12-ame GR buvo V.Švedas, penkiomis sekundėmis aplenkęs D.Butvilą – tai įtvirtino jo pergalę. Po GR jis pirmavo 15 sek., o tokį atstumą panaikinti paskutiniame GR Zaraso salos stadioneyra praktiškai neįmanoma.
Važiavimai stadione tai patvirtino – V.Švedas ir D.Butvilas parodė beveik identiškus laikus, tad kaunietis švenčia dar vieną pergalę ralyje Zarasų apylinkėse.