Trečioje vietoje važiuoja Dominykas Butvilas, nuo ketvirtoje vietoje esančio Janio Vorobjovo atitolęs 18 sek. Į penktą vietą pakilo puikiai Zarasų ralyje atrodantis Rokas Kvaraciejus – šeštadienį jis kiekviename GR vis didina tempą, tačiau jam ant kulnų lipa Deividas Jocius, atsiliekantis mažiau nei sekunde.
Komentatoriai prie „Big Jump“ tramplyno susirinkusiems keliems tūkstančiams žiūrovų juokavo, kad lietuvių ir latvių kovą laimi rusas: „Autoplius 300 lakes rally“ vyksta Lietuvos, Latvijos ir Baltarusijos čempionatų etapai. Būtent lietuvių ir latvių šiame ralyje yra daugiausia.
Aštuntame GR techninių problemų turėjo Ramūnas Čapkauskas. Dėl penktos vietos kovojęs lenktynininkas didžiąją dalį 15 km ilgio GR pravažiavo lėtai ir įjungęs avarinį signalą.
„Autoplius 300 lakes rally“: penktas greičio ruožas |
Atnaujinta po 7 GR
Didžiausiame vasaros ralyje Lietuvoje antrą dieną pirmos vietos neužleidžia Vytautas Švedas. Po šešių greičio ruožų jo ir Žilvino Sakalausko ekipažas – pirmas. Lietuviui ant kulnų lipa Aleksejus Lukyanukas, atsiliekantis vos 0,1 sekundės
Trečioje vietoje įsitvirtinęs Dominyko Butvilo ir Renato Vaitkevičiaus ekipažas, nuo lyderio atsiliekantys beveik 10 sek. Ketvirtas – Janis Vorobjovas iš Latvijos – nuo D.Butvilo po septynių GR atsilieka 17 sek.
Pirma šeštadienio pusė nestokoja įtampos – lyderiui V.Švedui ant kulnų lipa rusas A.Lukyanukas, o nuo jų nedaug atsilieka D.Butvilas. Ketvirtą vietą išlaikyti bandančiam J.Vorobjovui ją atimti grasina kiekviename greičio ruože greitėjantis Deividas Jocius.
Nesėkmingai varžybos susiklostė estui K.Korge. Šešto GR pabaigoje, po „Big Jump“, ekipažas vertėsi ir gelbėti sportininkų važiavo net greitoji pagalba, o greičio ruožas laikinai buvo sustabdytas. Preliminariais duomenimis, K.Korge sveikas, o lankomiausias „Autoplius 300 lakes rally“ greičio ruožas su didžiuoju tramplynu buvo greitai atnaujintas.
„Autoplius 300 lakes rally“: penktas greičio ruožas |
Dėl šio ir kitų laikinų varžybų sustabdymų 6 ir 7 GR daug žiūrovų nesuprato, kad pertrauka baigėsi ir po priverstinių pertraukų važiavę dalyviai turėjo papildomų judančių kliūčių kelyje. Martyno Samuičio šturmanas Ramūnas Šaučikovas sakė, kad dažnai reikėjo naudoti garso signalą, o vietomis – net ir pristabdyti dėl į trasą išbėgusių žiūrovų: „Ypač daug tokių buvo prie Salako ir ties greičio ruožo finišu.“
Techniniai nesklandumai kamavo ir kitus ekipažus. Ketvirtame greičio ruože dėl techninių gedimų pasitraukė vienas ralio lyderiu – Martynas Samsonas ir Mindaugas Varža su „Mitsubishi Lancer Evo X“. Tas pats GR nesėkmingas buvo ir Šarūnui Isaikinui su „Opel Astra“, o penktame ralis baigėsi Adomui Rimšai su „BMW Compact“ ir Dariui Jankauskui su „Opel Astra“.