Dalis dalyvių „atkrito“ penktadienį vykusios kvalifikacijos metu. Kaip sakė lenktynių organizatorius Giedrius Čenkus, „Autoplius Fast Lap“ varžybose dalyvauti norinčių sportininkų kiekis yra gerokai didesnis nei jų pajėgtų priimti lenktynės, tad penktadienio kvalifikacijoje buvo atrinkti greičiausi PRO (profesionalų) ir „Street“ (mėgėjų) klasių dalyviai.
„Time attack“ greičiausias Paulius Insoda
Galingiausioje „Time attack“ klasėje PRO2500+ greičiausias buvo Paulius Insoda su geltonu „Xtra Racing“ „Mitsubishi Lancer Evo“ – jis vieną Kačerginės „Nemuno žiedo“ ratą įveikė per 1 min. 16,757 sek. Antras šioje klasėje liko 45 šimtosiomis sekundės dalimis atsilikęs Artiomas Blinovas, vairavęs baltą trečios serijos BMW, trečias – Egidijus Bulotas su „Porsche 968 EBR“.
PRO2500 klasėje niekas neprilygo latviui Marekui Matvejevui. Prieš porą metų „Autoplius Fast Lap“ sezono čempionu buvęs kaimynas, vairavęs „Lotus Exige“, trasą įveikė per 1 min. 19,601 sek. Antras liko Julius Skirmantas su „Honda Civic“, trečias – Kasparas Skyrelis su BMW.
PRO1600, dar vadinamoje civicų klase, greičiausių ketvertukas šią tiesą patvirtino – visi jie vairavo „Honda Civic“ automobilius. Pirmą vietą užėmė Aurelijus Beleckis (1 min. 20,227 sek.), antras liko sekunde atsilikęs Mantas Neverdauskas, trečias Tomas Buškevičius, o ketvirtas – Ignas Palaima.
„Gatvinių“ automobilių kategorijoje (automobiliai, neturintys saugos lankų) dominavo „Mitsubishi“ modeliai. STR2500+ klasėje pirmas tris vietas užėmė dešimtos kartos „Mitsubishi Lancer Evo“ vairavę lenktynininkai: atitinkamai Dainius Kablys, Karolis Žiedavičius ir Rokas Aleksiūnas.
STR2500 klasėje nugalėjo Tomas Buškevičius „Honda Civic“, vieną „Nemuno žiedo“ ratą įveikęs per 1 min. 25,636 sek. Prizines vietas taip pat užėmė ir Vytas Bilinskas su „Scion FRS“ ir Arūnas Palevičius su „Honda Civic“.
Visus „Time attack“ lenktynių rezultatus galite rasti Fastlap.lt svetainėje paspaudę čia.