Permainingi Estijos orai užkūrė neblogą mįslę – kokias padangas pasirinkti varžybų metu? Dauguma dalyvių turi tik vadinamąsias „semi slick“ tipo padangas („slick“ šiose varžybose nėra leidžiamos), kurios tinkamos tik sausai dangai arba esant silpnam lietui – lyjant stipriam lietui, dauguma „semi slick“ tipo padangų lenktynėse yra paklausios ne daugiau nei ledai per šv. Kalėdas.
Kai kurie dalyviai atsigabeno komplektus kasdieniniams automobiliams skirtų padangų – kai kurios jų, pvz. „Pirelli P Zero“, „Continental Sport Contact 5“ ar „Yokohama Advan Sport V105“ nepriklausomuose padangų testuose renka aukščiausius įverčius ant šlapios dangos.
Koks bus oras šeštadienį, nuspėti neįmanoma, tačiau vietos orų prognozuotojai kalba, kad jis bus panašus į penktadienio. Penktadienį, treniruočių dieną, oras keitėsi kas pusvalandį – tai lyja, tai šviečia saulė, tad „Autoplius Fast Lap“ dalyviai treniravosi ir bandė prisiminti ne tik Pernu trasos subtilybes, bet ir įvairių padangų sukibimą esant drėgnam asfaltui ar lyjant lietui.
Lenktynės Pernu – dalyviams
„Autoplius Fast Lap“ etapas Estijoje yra labiau skirtas dalyviams. Žiūrovams daugybę pramogų siūlome Lietuvoje, Kačerginėje, o varžybas užsienyje organizuojame tam, kad dalyviai įgautų kuo įvairesnės patirties“, - kalbėjo renginio organizatorius Giedrius Čenkus.
Dalyviai šią trasą irgi mėgsta. „Mazda MX-5“ lenktynėse vairuojantis Tauras Tunyla pasakojo, kad treniruotėms neretai renkasi nuo Vilniaus už 500 km esančią trasą vietoje to, kad važiuotų į už 130 km esantį Kačerginės „Nemuno žiedą“: Pernu trasoje sportinis automobilis dėvisi mažiau, o ir vairuotojas gali nebijoti padaryti klaidą, nes išlėkus iš trasos, nieko nenutiks.
Šiemet į „Autoplius Fast Lap“ „Time attack“ rungtį užsiregistravo 83 dalyviai – 6 daugiau nei pernai. Šiais metais tarp dalyvių yra ne tik lietuviai, bet ir latviai, estai bei suomiai.
Dalyvių pažanga
Lenktynėse sportininkai greitėja kiekvienais metais ir jeigu pernai parodytas laikas leido patekti tarp prizininkų, šiemet jis gali neatnešti vietos ir „Top 10“.
Pavyzdžiui, 2015-ųjų sezono pirmame etape „Nemuno žiede“ dešimtą vietą užėmęs Martynas Griška su „Lotus 116“ vieną ratą įveikė per 1.20,185 sek. Pirmame 2014-ųjų etape toks laikas kauniečiui būtų garantavęs trečią bendros įskaitos poziciją.
Pirmą vietą 2014-ųjų pradžioje „Nemuno žiede“ užėmęs Andrius Firantas vieną ratą įveikė per 1.18,906 min., o šių metų pradžioje su analogišku laiku jis būtų likęs septintas.
Panašios pažangos tikimasi ir „Audru24Ring“ trasoje. T. Tunyla praėjusiais metais šios trasos ratą įveikė per 1.24,617 min., o šiemet jau per treniruotės patobulintu automobiliu pademonstravo 2,5 sek. geresnį laiką. Jis teigė, kad dar patobulinus kai kuriuos automobilio niuansus, realu „nukirpti“ dar sekundę ir „tilpti“ į 1 min. 21 sek.
Praėjusiais metais „Audru24ring“ trasoje 1 min. 21 sek. laikas būtų garantavęs antrą vietą „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse, 2013-aisiais – pirmą. Kokią garantuos šiemet? Nekarūnuotam Pernu trasos karaliui Jonui Poškui šiemet iššūkį mes ne tik T. Tunyla ar A. Firantas, bet ir ne viena sekunde nuo praėjusių metų pagreitėję Artiomas Blinovas, Egidijus Bulotas bei Ugnius Žiedavičius.