„Autoplius Fast Lap“ rekordo medžioklei – idealios sąlygos

Trečiasis šių metų „Autoplius Fast Lap“ varžybų etapas vyksta Estijoje, „Auto24Ring“ trasoje. Pirmą kartą atvykę į atnaujintą trasą 2012-aisiais, galingus automobilius vairuojantys lietuviai tuomet patiesė trasos vieno rato įveikimo rekordą, tačiau vėliau jis buvo ne kartą pagerintas. Joninių šventimą šiemet į lenktyniavimą iškeitę vyrai tą rekordą vėl bando susigrąžinti.
„Autoplius Fast Lap“ varžybos Pernu trasoje
„Autoplius Fast Lap“ varžybos Pernu trasoje / „Autoplius Fast Lap“ nuotr.

Tai nėra neįgyvendinama svajonė: „Autoplius Fast Lap“ sportininkai šiemet pirmą kartą lenktynėse gali naudoti „slick“ tipo padangas, kuriomis apauti automobiliai visose aukščiausio lygio varžybose. Jos, lyginant su „semi-slick“ tipo padangomis, kurias „Fast Lap“ dalyviai naudojo anksčiau, vieną rato įveikimo laiką gali sutrumpinti 2-3 sekundėmis.

Panašią progą sportininkai turėjo dar gegužę vykusiame pirmame „Autoplius Fast Lap“ etape, tačiau tuomet Estijoje saulė buvo savaitei dingusi iš akiračio ir žmonės skėčius naudojo dažniau nei tapkes. Birželio 25-ąją Pernu plieskia saulė, kuri orą įkaitino iki 25 laipsnių – tokia temperatūra „slick“ tipo padangoms yra itin tinkama.

Iki 2016-ųjų birželio 25-os „Auto24Ring“ rekordas priklausė Pertti Kuismanenui, kuris vieną ratą su „Ford GT“ įveikė per 1 min. 15,172 sek.

„Autoplius Fast Lap“ nuotr./„Autoplius Fast Lap“ varžybos Pernu trasoje
„Autoplius Fast Lap“ nuotr./„Autoplius Fast Lap“ varžybos Pernu trasoje

Netoli šio rekordo yra lietuvis Dainius Matijošaitis, pernai su „Renault Megane Trophy“ vieną ratą įveikęs per 1 min. 15,695 sek. Jis taip pat dalyvauja ir „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse, kur vairuoja „Mitsubishi Lancer Evo“.

„Jei oro sąlygos, technika ir mano pasiruošimas leis – su „Mitsubishi Xtra Evo“ bandysiu pagerinti savo paties įveiktą laiką kitu automobiliu. Manau, priartėti prie to laiko yra įmanoma. Ar pavyks jį pagerinti? Dar nesu tikras“, - svarstė D.Matijošaitis.

Kito pretendento į rekordą, Antano Vėbros, galimybės stipriai apmažėjo šeštadienio rytą. Treniruotės metu į jį atsitrenkė varžovo automobilis ir A.Vėbra gavo progą susipažinti su trasos žolynais bei tvarkyti apgadintas automobilio dalis.

Dar vienas greituolis, Jonas Poškus („Mitsubishi Lancer Evo“), savo galimybių vertinti nesirįžo ir juokavo, kad D.Matijošaitis yra greitesnis.

„Viskas priklauso nuo nuo automobilio, tačiau čia bus paprasčiau nei Kačerginės „Nemuno žiede“. Ten automobilį reguliuoti sudėtinga, nes trasa greita ir nelygi. Pernu trasoje viskas žymiai lengviau - tiesiog kiek įmanoma kietinti pakabą, pagal automobilio elgseną ir naudoti kuo mažiau ratų vertimo“, - apie technikos subtilybes kalbėjo „greičiausiu Lietuvos odontologu“ tituluojamas J.Poškus.

Praėjusio „Autoplius Fast Lap“ lenktynių etapo metu būtent J.Poškus pagerino Kačerginės „Nemuno žiedo“ rekordą, vieną trasos ratą įveikęs per 1 min. 13,05 sek. Jeigu kažkuriam lenktynininkui pavyktų vieną Pernu „Auto24Ring“ ratą įveikti greičiau nei per 1 min. 15,172 sek., 2016-ųjų „Autoplius Fast Lap“ sezoną galima būtų pagrįstai vadinti rekordiniu. Šeštadienio vakarą tai paaiškės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs