Net trijų skirtingų čempionatų finišu kvepiantis savaitgalis žada ne tik puikius vaizdus žiūrovams, bet ir atkaklias kovas tarp dalyvių. Ant plauko vis dar kabo Lietuvos „Drifto Karaliaus“ titulas, kurį nesunkiai į savo pasiekimų sąrašą gali įsitraukti net keturi pilotai – Andrius Vasiliauskas, Andrius Čibirka, Timas Simniška ar dabartinis čempionato lyderis, stebuklus šį sezoną demonstruojantis Mantas Kulvinskas. Visi šie sportininkai tikrai verti čempiono vardo ir visi jie atiduos viską dėl šanso lipti ant aukščiausio podiumo laiptelio.
Tuo metu tarp Kėdainių okupantų laukiamas dar vienas šiame sezone pagyrų nusipelnęs, komandos „Ride It Out“ pilotas Aurimas Vaškelis. Pirmą sezoną „PRO“ lygoje dalyvaujantis kaunietis per mažiau nei pusmetį virto maža legenda ir yra itin mėgstamas fanų dėl savo paprasto ir tuo pačiu magiško požiūrio į važiavimą.
Pirmą kartą dėmesį į save šis jaunuolis patraukė „Prestigio EEDC“ metu. Tarp tūkstančius arklio galių į „Nemuno žiedą“ atsigabenusių dalyvių Aurimas išsiskyrė nesunkiai – po jo kapotu alsavo kiek mažiau nei trys šimtai galios vienetų, o ištaigingą serviso zoną atstojo paprastutė sodo palapinė. Tačiau tai nesutrukdė šiam į ribas ir fiziką daug nesigilinančiam sportininkui nusileisti slystant šonu nuo dar vienos legendos – „Nemuno žiedo“ kalno.
Patekęs į porinius važiavimus toli šis sportininkas nežengė, tačiau pats dalyvavimo ir kvalifikavimosi faktas šluostė nosis ir ašaras nuo žymiai stipresnę techniką į Kačerginę atsigabenusių šoninio slydimo meistrų veidų. Šiomis varžybomis Aurimo legenda nesibaigė.
Atvykus į rugsėjo pirmąjį savaitgalį Kauno gatves siaubusį „Drift Allstars“ etapą Aurimas susidūrė su gana stulbinančia problema – lygos organizatoriai iš Didžiosios Britanijos atsisakė leisti dalyvauti, argumentuodami, jog nėra matę šio atleto pasirodymo trasoje ir bijantys, jog neoficialiu Lietuvos šoninio slydimo metų debiutantu jau vadinamas „drifteris“ ir jo tik 280 arklio galių turinti technika bus kiek per „minkšti“ Europos elitui. Vis tik šis sprendimas buvo pakeistas parodžius, kaip A.Vaškelis važiuoja Kačerginės "Nemuno žiede".
Ar šis sportininkas gali pateikti staigmenų sekmadienio finale? Be abejo. Greita trasa ir pakankamai ilgas įsibėgėjimo takas nemaža dalimi leis eliminuoti galios nepriteklių, o visa kita jau tik vairuotojo rankose.
Stipriau besidomintys užsienio šoninio slydimo scena, o ypač „drifto“ gimtinėje Japonijoje vykstančiais evoliucijos procesais žino, jog po truputėlį šis sportas grįžta prie savo šaknų ir būtent greitas, nuokalnėje demonstruojamas važiavimas slystant ne tik galiniais, o jau visais keturiais ratais ir išnaudojant būtent inerciją, o ne variklio teikiamus privalumus po truputį grįžta į stiliaus ir vertinimo skalę.
„Drifto“ sportas technologiškai jau pasiekė tai, ką galima geriausia išgauti iš kėbulinių automobilių, neretai savo automobiliais prilygdamas ir WTCC technikai, tačiau nuo pat pirmųjų dienų tai buvo procesas, leidžiantis išsiaiškinti geresnį vairuotoją, tiek vairavimo gebėjimų, tiek drąsos prizmėje, tad gana natūralu, jog veiksmas grįžta prie savo ištakų.
Mažai kas žino, jog Lietuvoje, spiriamas esamos situacijos ir itin didelio noro važiuoti po truputį auga būtent tokį važiavimo stilių propaguojantis šviesiaplaukis, kuriam jau pavyko įrodyti savo gebėjimus užimant trečiąją vietą „UP Hill“ etape, už podiumo laiptelių paliekant tikrai stiprų, tačiau šį sezoną techninių problemų kamuojamą Darių Balį.