„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ varžybų Kaune treniruotės: dalyviams trūksta ir erdvės trasoje, ir vietos įsibėgėjimui

Šeštadienį, rugsėjo 14 d. Kauno prekybos miestelio „Urmas“ teritorijoje surengtas trečiasis „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ etapas. Nuo ryto apsiniaukęs dangus treniruočių metu nuo lietaus dar susilaikė, tačiau pagal oro sąlygas tai jau buvo rudeniškas automobilių sporto renginys.
Artūras Ravluškevičius
Artūras Ravluškevičius / (Edgaro Buiko nuotr.)

Prekybos miestelio stovėjimo aikštelės teritorijoje išdėstyta trasa ir serviso zona tradiciškai turėjo itin ribotą erdvę. Netgi varžybų atvykstantiems stebėti žiūrovams teko ilgai sukti ratus „Urmo“ teritorijoje ieškant laisvos vietos automobiliui.

Aštuoniukės formos trasa nežadėjo aštrių itin aštrių įspūdžių nei dalyviams, nei žiūrovams. Pirmosios treniruočių valandos tokioje kūgelių pripildytoje trasoje į šoninį slydimą buvo panašios tiek pat kaip ir į slalomą. Išvažiuoti organizatorių sumanytą trasą sekėsi ne visiems.

(Edgaro Buiko nuotr.)/Eugenijus Sapunas
(Edgaro Buiko nuotr.)/Eugenijus Sapunas

„Mantinga“ komandos vairuotojas Mantas Kulvinskas sutiko, kad trasa nėra itin greita ir ne tokia įdomi, kokios norėtųsi, tačiau pažymėjo, kad prekybos miestelio teritorijoje rengiamos varžybos visuomet būna panašios. Jis pastebėjo, kad tokios varžybos nėra reiklios technikai, todėl dalyvauti galima turint minimalias pajėgas.

Nekreipiant dėmesio į trasos konfigūraciją, kita problema, anot M.Kulvinsko, yra trumpas įsibėgėjimas prieš pradinį slydimą. Sportininkas pasakojo, kad per trumpą atkarpą nespėja įjungti trečios pavaros, o slystant antra įveikti trasos tvarkingai nepavyksta.

VIDEO: „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ trečiasis etapas Kaune

Automobilius su atmosferiniais varikliais vairuojantiems sportininkams toks trumpas įsibėgėjimas buvo patogesnis. Arnoldas Bernackas pasakojo lengvai spėjantis įjungti trečią pavarą. Vienintelė problema buvo per vandens nutekėjimui skirtus griovelius važiuojant prispaudžiami priekiniai ratai. Šią problemą pavyko lengvai išspręsti šiek tiek pakėlus važiuoklę.

(Edgaro Buiko nuotr.)/Gediminas Levickas
(Edgaro Buiko nuotr.)/Gediminas Levickas

Nedidelis greitis ir tik lėčiausioje trasos dalyje esantys betoniniai atitvarai lėmė tai, kad treniruotės šiose varžybose praėjo be ratlankių lankstymo ir buferių mėtymo. Techniniai gedimai taip pat buvo smulkūs. Andriaus Giraičio 3 serijos BMW trūko stabdžių stiprintuvo žarna, o „NP Team“ ir „D1Sport“ komandoms teko keisti lūžusius pusašius. Treniruočių neatleikė ir Kastyčio Aleknos „Nissan 200SX“ (S14) pavarų dėžė. Kvalifikacijoje jis vairavo kitą tokio pat modelio bolidą su vairu dešinėje pusėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“