Darius Balys, Vents Pečeks, Andrius Čibirka, Evaldas Kovalenka, Ronaldas Ramoška ir dar nemaža dalis kitų pilotų tiek penktadienio vakare vykusias neoficialias treniruotes, tiek ir šeštadienio rytą praleido keikdami savo techniką. „Drifter.lt“ piloto Dariaus BMW eilinį sykį „pribaigė“ savo variklį, Andrius Čibirka kentėjo nuo trūkinėjančių aliuminio siūlių įsiurbimo kolektoriuje, Evaldas Kovalenka, menko incidento su trasos atitvarais metu sulankstęs variklio „traversą“, laukė jo pristatymo iš Vilniaus.
Ronaldas Ramoška susidūrė su itin netikėta bėda – jo naujoje, automobilių sportui pritaikytoje pavarų dėžėje, įsivėlė elektronikos klaida ir vietoj to, jog elektromagnetinis valdiklis neleistų važiuojant į priekį įjungti atbulinės pavaros, pastarasis blokavo 5-ąją, kuri Ronaldui itin greitoje trasoje buvo reikalinga kaip oras.
Prie visų šių bėdų kamuojamų dalyvių po kvalifikacijos taip pat prisijungė ir dvi dienas su savo varikliu kariavęs latvis Elvijus Kezis – vieno iš kvalifikacijos bandymu metu jis ne tik „susprogdino“ variklį, tačiau trumpam ir užsidegė – trasos teisėjai gaisrą numalšino laiku, tačiau tai kiek ankstokai baigė latvio pasirodymą.
Jau minėtoje kvalifikacijoje sulaukta itin didelių staigmenų. Nei vienas iš teisėjų negalėjo prisiminti, kada paskutinį kartą Andrius Čibirka neįveikė kvalifikacijos barjero, tačiau „Uphill Pro“ konfigūracija ir variklio problemos tai padaryti sutrukdė - „kvalifikacijos dievu“ pravardžiuojamam Andriui teko užimti žiūrovo poziciją. Tai gerokai sujaukė jo lyderiavimo čempionate planus, tad Andriui beliks išsispręsti problemas ir sėkmingai pasirodyti už trejeto savaičių vyksiančiame „Klaipėda Drift City“ etape.
Viena iš teigiamų kvalifikacijos staigmenų galima laikyti „Bros for Pros“ komandos nario Igno Daunoravičiaus parodytą 12 rezultatą. Pirmose savo „Pro“ lygos varžybose su kone netestuotu automobiliu dalyvavęs Ignas per plauką nebuvo diskvalifikuotas dėl per skubėjimą pamirštų vairavimo pirštinių, kurios „Pro“ lygos varžybose privalomos. Pasiskolinęs pirštines, Ignas pademonstravo tai, ką teisėjai įvertino kaip „geriausia, kas įmanoma tuo automobiliu“ ir leido jam susirungti poriniuose važiavimuose.
Tuo Igno sėkmė nesibaigė – TOP16 kovoje su Evaldu Kovalenka, daugiau dėl Evaldo padarytų klaidų, Ignas buvo pripažintas nugalėtoju - tai leido vilniečiui tęsti pasirodymą ir susirungti su latviu Ingusu Jekabsonu – pastarasis įrodė savo pranašumą, tačiau toks Igno pasirodymas įrodė jaunuolio perspektyvas ateityje.
Atėjus porinių važiavimų laikui, staigmenų taip pat netrūko. „Vieno žmogaus armija“ pavadintas latvis Ingus Jekansonas sugebėjo ne tik nuginkluoti vieną iš Klaipėdos „drifto“ velnių Donatą Macpreikšą, bet ir pratęsti savo kelią iki pat antrosios vietos bendroje įskaitoje ir pirmosios Latvijos „drifto“ čempionate. Tokį pavadinimą Ingus užsitarnavo dėl savo požiūrio į varžybas – kol kitus pilotus aptarnavo net keletas mechanikų, o informacija iš trasos rūpinosi „spoteriai“ (komandos narys, informuojantis dalyvį apie jo važiavimą iš šono), Ingusą į varžybas atkeliavo su žmona ir sūnumi, padangas tarp važiavimų ar kilusias bėdas jis išspręsdavo pats, dažniausiai net nenusimaudamas šalmo. Toks vieno iš Jekabsonų brolių dalyvavimas varžybose pastebimas nebe pirmą kartą ir savotiškai žavi tiek žiūrovus, tiek ir konkurentus.
Ant aukščiausio podiumo laiptelio užlipo ir Mantas Kulvinskas. Visą dieną puikiai važiavęs sportininkas sugebėjo užimti antrąją vietą kvalifikacijoje ir čia nusileido tik Timui Simniškai. Poriniuose važiavimuose Mantas kentėjo nuo netinkamai pasirenkamos trajektorijos ir dėl to ne kartą kartojo važiavimus, tačiau tai nesutrukdė jam įveikti Ingus ir pakartoti savo pergalę „Nemuno žiede“.
Artimiausias „Autoplius“ Lietuvos „drifto“ čempionato etapas numatomas Klaipėdoje – čia organizatoriai žada sudėtingą ir greitą trasą miesto gatvėse.