Renginiu džiaugėsi ne tik žiūrovai ir lenktynininkai, bet ir dalyvavusių komandų atstovai. „Promaksa by 50Garage“ komandos vadovas Antanas Vėbra liko patenkintas Livijaus Jodeikos bei viso savo komandos personalo darbu.
„Komandos meistrai puikiai paruošė „Mazda RX-8“. Automobilis be priekaištų dirbo visą dieną – visi darbai buvo sustyguoti idealiai“, – teigia A.Vėbra.
Nors ir „Time Attack“ rungtyje RX-8 pilotavęs Livijus neišnaudojo šimto procentų automobilio galimybių, visi piloto gabumai atsiskleidė „Wolf Race“ rungtyje. Pirmajame žiedinių lenktynių važiavime Livijus pasirinko konservatyvesnę taktiką, tačiau antrąjį važiavimą jis pradėjo dideliais užmojais.
Vos tik užgeso šviesoforo šviesos, „Mazda RX-8“ ratai prasisuko ir visas jaudulys liko starte – lenktynių metu vadovavausi tik šaltu protu
Kaip teigia pats lenktynininkas Livijus, laukiant starto kraujas tiesiog užvirė. „Ant akceleratoriaus pedalo padėta dešinioji koja drebėjo ne mažiau nei 3,0 litrų variklis. Bet vos tik užgeso šviesoforo šviesos, „Mazda RX-8“ ratai prasisuko ir visas jaudulys liko starte – lenktynių metu vadovavausi tik šaltu protu“, – L.Jodeika pasakoja įsimintiniausias „Autoplius.lt Fast Lap“ renginio akimirkas.
Antrojo „Wolf Race“ važiavimo metu „Promaksa by 50Garage“ atstovas trasoje atkakliai kovojo dėl kiekvieno centimetro – ne tik lenktynininkas, bet ir žiūrovai mėgavosi puikiais lenkimais bei įtempta, sunkiai prognozuojama kova.
Po puikaus finišo Livijus Jodeika jautėsi lyg F1 pilotas. „Per pasikalbėjimo įrangą jis girdėjo komandos sveikinimus ir tai jam buvo didžiausias laimėjimas. Livijus važiavo ne tik dėl savęs – jis jautėsi atsakingas už visą komandą“, – pridūrė komandos vadovas Antanas Vėbra, didžiuodamasis kolegos Livijaus iškovota 2 vieta.
Lenktynininko kėdę į komandos vadovo vietą iškeitęs A.Vėbra teigia, kad ilgus vakarus komandos vyrukai leis ruošdami kovinį automobilį antrajam lenktynių „Autoplius.lt Fast Lap“ etapui, kuris birželio 17 dieną vyks Estijoje.
„Planuojame tobulinti „Mazda RX-8“ aerodinamines savybes – didinsime prispaudžiamąją jėgą, tačiau pasistengsime nepamiršti ir variklio galingumo. Jaučiame, kad konkurencija stiprėja kiekvienais metais, o norint ne tik pasivyti, bet ir aplenkti varžovus reikia ne tik daugiau sukibimo, bet ir variklio galios“, – pastebi Antanas Vėbra.