Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„AZO UpHill Drift“ organizatorius parodė, kad trasą įveikti gali bet kas

Artėjant antrajam Lietuvos šoninio slydimo čempionato etapui „AZO UpHill Drift“, varžybų organizatorius Linas Ramoška ėmėsi savotiško būdo raginti naujus dalyvius išbandyti savo jėgas. Nepaisydamas itin mažos sportinio vairavimo patirties ir automobilio galingumo trūkumo, greitą ir pavojingą „AZO UpHill Drift“ trasą įveikė pats.
„Nemuno žiedo“ „Uphill“ konfigūracijos bandymas
„Nemuno žiedo“ „Uphill“ konfigūracijos bandymas / Andriaus Lauciaus nuotr.

„Daugelį metų pas mus vyravo įsitikinimas, jog šonu nuslysti visą Kačerginės „Nemuno žiedo“ kalną yra neįmanoma. Kol iš Jungtinių valstijų neatskrido Aurimas „Odi“ Bakchis ir to nepadarė pirmas.

Dar šio sezono pradžioje daug pilotų šnekėjo, jog norint konkuruoti „Semi-Pro“ lygoje reikia bent jau aštuonių cilindrų variklio. Kol Paulius Kubilius nelaimėjo pirmo etapo su senučiuku šešių cilindrų BMW.

Labai panašiai, pirmą kartą organizuojant „UpHill“ varžybas, daug kas šnekėjo, jog norint pakilti į kalną reikia labai daug galios. Kol Aurimas Vaškelis nelaimėjo 3 vietos su 280 arklio galių išvystančiu bolidu. Trumpai tariant – neįmanoma yra tik tai, ką mes laikome neįmanoma. Kai artėjant „AZO UpHill Drift“ pradėjau kalbinti puikiai progresuojančius jaunesnius pilotus, kviesti juos išbandyti save, ne kartą išgirdau, jog jų technika tiesiog nepaveš šios trasos konfigūracijos ir bandyti net neverta, tačiau nepabandžius juk nesužinosi“, – pasakoja Linas.

Įveikti itin didelio greičio trasos konfigūraciją Linas nusprendė spontaniškai – prieš pradedant filmuoti vieną iš reklaminių klipų, organizatorius išriedėjo patikrinti trasos būklę ir susigundė išbandyti trasą sausomis sąlygomis.

Andriaus Lauciaus nuotr./„Nemuno žiedo“ „Uphill“ konfigūracijos bandymas
Andriaus Lauciaus nuotr./„Nemuno žiedo“ „Uphill“ konfigūracijos bandymas

„Žiemą įkalnės konfigūraciją bandžiau, ant šlapios dangos ją galima įveikti faktiškai bet kokiu automobiliu. Nusprendžiau, kad gal labai neprisidarysiu reikalų pabandęs ir ant sausos dangos. Pirmą kartą važiavau per lėtai, tačiau supratau, kad reikalas yra įmanomas – ketvirtu bandymu jau pavyko sujungti faktiškai visą konfigūraciją. Žinant mano „sportininko karjerą“, o tiksliau – jos nebuvimą, tikiuosi, pilotai įvertins, kad jei jau man tas pavyko, tai mūsų „Semi-Pro“ lygos lyderiams ši trasa turi būti įkandama kaip reikiant“, – dalinasi organizatorius.

Išbandyti savo jėgas ir galbūt sėkmingai pasigalynėti su aukštesnės lygos pilotais „AZO UpHill Drift“ trasoje kviečiami visi norintys, vienintelė sąlyga – automobilis privalo turėti saugos lankus ir atitikti kitus esminius saugumo reikalavimus. Laiko bandymams ir mokymuisi organizatoriai suteiks sočiai – birželio antrosios vakare įvyksianti treniruočių sesija bus nemokama ir atvira visiems, tad tai kone paprasčiausias šansas pasimatuoti su šalies stipriausiais pilotais, bei stipriai pastūmėti savo galimybių ribas.

Kaip jau minėta, „AZO UpHill Drift“ trasoje veiksmas prasidės birželio antrosios – penktadienio vakarą. Šeštadienio ryte dalyvių lauks dar viena laisvų treniruočių sesija, po jos bus kvalifikacija ir poriniai važiavimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs