„Daugelį metų pas mus vyravo įsitikinimas, jog šonu nuslysti visą Kačerginės „Nemuno žiedo“ kalną yra neįmanoma. Kol iš Jungtinių valstijų neatskrido Aurimas „Odi“ Bakchis ir to nepadarė pirmas.
Dar šio sezono pradžioje daug pilotų šnekėjo, jog norint konkuruoti „Semi-Pro“ lygoje reikia bent jau aštuonių cilindrų variklio. Kol Paulius Kubilius nelaimėjo pirmo etapo su senučiuku šešių cilindrų BMW.
Labai panašiai, pirmą kartą organizuojant „UpHill“ varžybas, daug kas šnekėjo, jog norint pakilti į kalną reikia labai daug galios. Kol Aurimas Vaškelis nelaimėjo 3 vietos su 280 arklio galių išvystančiu bolidu. Trumpai tariant – neįmanoma yra tik tai, ką mes laikome neįmanoma. Kai artėjant „AZO UpHill Drift“ pradėjau kalbinti puikiai progresuojančius jaunesnius pilotus, kviesti juos išbandyti save, ne kartą išgirdau, jog jų technika tiesiog nepaveš šios trasos konfigūracijos ir bandyti net neverta, tačiau nepabandžius juk nesužinosi“, – pasakoja Linas.
Įveikti itin didelio greičio trasos konfigūraciją Linas nusprendė spontaniškai – prieš pradedant filmuoti vieną iš reklaminių klipų, organizatorius išriedėjo patikrinti trasos būklę ir susigundė išbandyti trasą sausomis sąlygomis.
„Žiemą įkalnės konfigūraciją bandžiau, ant šlapios dangos ją galima įveikti faktiškai bet kokiu automobiliu. Nusprendžiau, kad gal labai neprisidarysiu reikalų pabandęs ir ant sausos dangos. Pirmą kartą važiavau per lėtai, tačiau supratau, kad reikalas yra įmanomas – ketvirtu bandymu jau pavyko sujungti faktiškai visą konfigūraciją. Žinant mano „sportininko karjerą“, o tiksliau – jos nebuvimą, tikiuosi, pilotai įvertins, kad jei jau man tas pavyko, tai mūsų „Semi-Pro“ lygos lyderiams ši trasa turi būti įkandama kaip reikiant“, – dalinasi organizatorius.
Išbandyti savo jėgas ir galbūt sėkmingai pasigalynėti su aukštesnės lygos pilotais „AZO UpHill Drift“ trasoje kviečiami visi norintys, vienintelė sąlyga – automobilis privalo turėti saugos lankus ir atitikti kitus esminius saugumo reikalavimus. Laiko bandymams ir mokymuisi organizatoriai suteiks sočiai – birželio antrosios vakare įvyksianti treniruočių sesija bus nemokama ir atvira visiems, tad tai kone paprasčiausias šansas pasimatuoti su šalies stipriausiais pilotais, bei stipriai pastūmėti savo galimybių ribas.
Kaip jau minėta, „AZO UpHill Drift“ trasoje veiksmas prasidės birželio antrosios – penktadienio vakarą. Šeštadienio ryte dalyvių lauks dar viena laisvų treniruočių sesija, po jos bus kvalifikacija ir poriniai važiavimai.