Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

B.Vanagas apie košmarišką dieną: keitėme dirželį ant kopos ir teko nukristi kaip nuo 2–3 aukštų namo

Benediktas Vanagas sunkiai, tačiau finišą pasiekė laiku. Antrasis Dakaro greičio ruožas gerokai apkarto lietuviams. Vaidotas Žala jo nebaigė, nes pramušęs tris ratus ekipažas dar patyrė ir gedimą, tad nebetilpo į nustatytus laiko rėmus. B.Vanagui pasisekė kiek geriau, nors džiaugsmo ir jo stovykloje nedaug.

Visas Dakaro naujienas rasite čia.

Preliminariai Benediktas Vanagas pirmadienį greičio ruožą baigė 42-oje vietoje, nuo lyderio atsilikęs 3 val. 23 min.

„Panašu, gerą greičio ruožą padarė organizatoriai, jis tikrai buvo techniškas ir sudėtingas.

Pirmą trečdalį mums ėjosi pakankamai neblogai. Važiavome greitai, bet ilgas greičio ruožas, supratau tą. Sakė, kad tik pradžioje bus akmenų, bet akmenys buvo visiškai visada. Ir vienu momentu, gal apie 180 kilometrą, mums nuleido ratą, pasikeitėme, o tada nustojo veikti vairo stiprintuvas“, – dienos nuotykius po finišo pasakojo B.Vanagas.

Dar 300 km be vairo stiprintuvo, kaip sako Benediktas, nelabai viliojo – jis jau turi patirties susilaužyti riešus tokioje situacijoje. Tad ekipažas sustojo tvarkytis.

„Paaiškėjo, kad tai buvo dirželis, kuris nustojo veikti. Keitėme dirželį, o norėdami pakeisti dirželį pavažiavome ant tokios labai didelės kopos truputėlį į šoną. Susitvarkėme dirželį, bandėme važiuoti nuo kopos ir ten išėjo, kad teko nukristi nuo kokio 2-3 aukštų namo. Visa laimė, kad tiesiai, ant priekio, automobiliui praktiškai nieko nenutiko.

Bet mes sulaužėme, sudaužėme dar vieną ratlankį. Ne tai, kad sugadinome padangą, bet visas ratlankis lūžo per pusę. Kai nusileidome nuo tos kopos, kėlėme automobilį keisti ratą, matyt, smėlis labai lakus, užlenkėme hidraulinę koją. O kada koją užlenki, tu turi bėdų, jos nesustumsi, ji beveik dviejų metrų ilgio“, – sakė lenktynininkas.

Vis dėlto ekipažui pavyko susitvarkyti ir jie grįžo, kad ir tamsoje, o tai buvo sudėtinga: „Šitas automobilis skirtas nugalėti, jis neskirtas važinėti naktimis. Tokios spingsulės tik, dalyvių važiuoja labai daug, dulkės. Kaip sekliai morkos. Kuldarui buvo pati geriausia treniruotė, nes mes nieko nematydami, net kelio, turėjome pasiekti bivaką“.

Tačiau ir tai dar ne viskas – likus 5 km iki bivako paaiškėjo, kad dar yra kopų.

„Mes jas įveikėme, bet aš nenorėčiau pakartoti. Džiaugiuosi, kad finiše, reikės eiti skaičiavimus pasidaryti, kas vyksta toliau“, – sakė B.Vanagas.

Jis teigė matęs T.Jančį, V.Žalą, Estijos ekipažą trasoje, kaip sako, „mačiau daug dalyvių“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?