B.Vanagas apie privačius testus prieš Dakarą: daugiau galimybių ir mažiau dulkių

Ketvirtadienį, paskutinę dieną prieš prasidedant oficialioms Dakaro lenktynėms, du ekipažai iš Lietuvos bandė savo automobilius kartu su kitomis „Toyota Gazoo Racing“ ir „Overdrive-Racing“ komandomis privačiuose testuose. Kaip sakė Benediktas Vanagas, tokie testai kur kas naudingesni, nei bendrai rengiami organizatorių.

Visa informacija apie Dakarą – specialioje 15min rubrikoje.

Kartu su B.Vanagu ir Kuldaru Sikku į šiuos testus lėkė ir Vladas Jurkevičius su Aisvydu Paliukėnu.

Anot Lietuvos lenktynininko B.Vanago, tokie privatūs testai, kuomet važiuoja tik „Toyota“ automobiliai, suteikia daugiau galimybių: „Pakankamai didelė erdvė mažam kiekiui automobilių, daugiau galimybių susikoncentruoti į tai, ką tu darai, tiksliau parinkta trasa ir mažesnė dalyvių koncentracija. Ir, žinoma, inžinieriai šalia, kurie gali padėti tau turėti maksimalią informaciją.

Tai čia tu gali labiau koncentruotis darbui, susikaupti, nėra masinių reikalų, truputį mažiau dulkių ir t.t.“

Paklaustas, kodėl jie su šturmanu Kuldaru Sikku nedalyvavo viešuose testuose, kur komandos jau bandė savo automobilius, B.Vanagas sakė, kad dalyvauti net neplanavo: „Nes organizatorių organizuojamuose testuose yra labai daug automobilių, labai daug betvarkės. Labai daug dulkių. Išsimala kelias.

Kaip pasakyti... Jeigu nėra kito varianto, tai ten yra gerai dalyvauti, bet kadangi turime galimybių dalyvauti su „Toyota“, tai, žinoma, renkamės pastarąjį variantą.

Tai čia viena. Vakar mes planavome pravažiuoti vieną kartą, bet keitėme vieną detalę, kad būtume visiškai tikri. Tiesiog pagal planą nesuspėjome.“

Vis dėlto B.Vanagas to nesureikšmina – jo teigimu, tiesiog taip buvo suplanuota, kad trečiadienį komandos turės po vieną pravažiavimą. Vladas Jurkevičius su Aisvydu Paliukėnu tai suspėjo padaryti dukart, „Vladui labiau reikėjo, nes jis dar nebuvo važiavęs su šiuo automobiliu, bet kai nuvažiavo – suprato, kodėl ten nereikėjo važiuoti“.

„Nereikėjo važiuoti, nes trasa yra tiek išmalta ir tu iš karto žaloji automobilį. Tiesiog per daug automobilių buvo pravažiavę ta vieta“, – tikino lenktynininkas.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./B.Vanagas ir K.Sikkas Dakaro testuose
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./B.Vanagas ir K.Sikkas Dakaro testuose

Pravažiavęs daugiau nei 90 km testuose B.Vanagas sakė, kad įspūdžiai geri, o testo labai reikėjo: „Greičio ruožas buvo 30 km, buvo ir akmenų, ir labai smėlingų vietų, ir labai greito, ir lėto, tai labai įvairus (ruožas – red.past.). Reikėjo susikalibruoti automobilį, buvo visiškai naujas prieš tai. Lietuvoje mes neturėjome tam galimybių.

Tai po pirmo važiavimo net su baziniais nustatymais pakankamai neblogai jautėmės automobilyje, su Kuldaru dar pasitarėme, padarėme keletą nedidelių pataisymų, dar du pravažiavimus padarėm ir šiaip kol kas viskas tvarkoj.“

Dakaro ralis šiemet prasideda sausio 5 dieną prologu. Iš viso jame dalyvauja net dešimt ekipažų iš Lietuvos.

Tradiciškai ralis prasidės trumpu 28 km ilgio prologu, nulemsiančiu kitos dienos greičio ruožo starto pozicijas. Benediktas Vanagas su šturmanu iš Estijos Kuldaru Sikku startuos 223-iuoju numeriu pažymėtu automobiliu. V.Jurkevičius ir A.Paliukėnas – 240-uoju numeriu.

Dakaro lenktynių nugalėtojas paaiškės sausio 19-ąją. Iš viso sportininkai turės įveikti 7861 km, iš kurių 4716 km bus įskaitiniai. Beje, sausio 11–12 dienomis lenktynininkų lauks ypatingas iššūkis – 48 valandų maratoninis „Empty Quarter“, vienoje didžiausių dykumų pasaulyje.

VIDEO: Saudo Arabijos dienoraštis: R.Baciuška trumpam prarado vairą, E.Gelažninkienė braukė ašarą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų