Tai reiškia, kad sportininkai turės teisę pasirinkti, iš kurios pozicijos startuos šeštadienį – pagrindinėje „Hungarian Baja“ dienoje. „Prieš kvalifikaciją žinojome šių lenktynių specifiką, kad bus daug dulkių. Nusprendėme rinktis pirmąją poziciją, nes renkamės iš dviejų didžiausių blogybių – sudėtingos navigacijos arba dulkių. Šį kartą renkamės sudėtingą navigaciją. Kova buvo nemaža, bet panašu, kad savo darbą padarėme“, – po antrosios ralio dienos kalbėjo B. Vanagas.
„TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ pilotas neslepia, kad „Hungarian Baja“ nustebino savo greičiu: „Analizuojant ankstesnių lenktynių vaizdo įrašus matėme, kad jos bus greitos, bet pasirodo dar ir pavojingos automobiliui – kenčia amortizatoriai. Bet laukia dar dvi įdomios šių lenktynių dienos.“
Šiame sezone „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ jau startavo pasaulio bajų taurės etape Italijoje. Po pirmojo greičio ruožo naujasis tandemas absoliučioje įskaitoje buvo antri, o Europos taurės klasifikacijoje – pirmi. Antrajame greičio ruože ekipažas įstrigo drėkinimo kanale, tačiau pasinaudoję ralio taisyklių išimtimi, sėkmingai sugrįžo į lenktynes ir trečiąjį bei ketvirtąjį greičio ruožus įveikė greičiausiųjų trejetuke, tačiau ant laimėtojų podiumo nelipo.
Duetas liepą taip pat pasirodė ir pasaulio ralio čempionato (WRC) etape Estijoje, kur atliko „nulinio“ ekipažo misiją.
Rugsėjo 1-4 dienomis, „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komanda taip pat startuos pasaulio bajų taurės etape kaimyninėje Lenkijoje – „Baja Poland“.