Po finišo komanda pasakojo, kad greičio ruože nusprendė nerizikuoti.
„Pirmoji dalis buvo labai smėlinga, klaidi ir labai nemažas greitis. Reikėjo daug pilietinės drąsos, bet mes jos pristigome. Iš esmės, visada buvo tikimybė, kad bus kažkoks tramplynas, kur gali labai labai blogai nukristi“, – pasakojo B.Vanagas.
Po 165 kilometrų laukė 180 kilometrų tranzitas į antrąją – 104 kilometrų ilgio, greičio ruožo dalį. Ekipažas džiaugėsi, kad po itin akmenuotos atkarpos „Black Hawk“ ratai išliko sveiki.
„Mus pasitiko akmenys, labai paini navigacija ir labai didelis greitis. Esame sau pasakę, kad mūsų pagrindinis šio Dakaro tikslas – rezultatas sausio 19-ąją, tad reikėjo laikytis, kad nepradėtume lėkti, daryti klaidų ir gadinti automobilio ir panašu, kad kol kas ši taktika pasiteisina“, – sako „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ pilotas.
Jis sakė, kad sunkiausia šiuo metu ir yra laikyti save geležiniame kumštyje: „Aš galiu važiuoti greičiau, bet greitesnis važiavimas prideda labai daug visokiausių rizikų, kurios mums dabar nereikalingos.
Kauniesi su savim viduje, bet mums reikalingas rezultatas sausio 19 dieną.“
Po vakarykščio gedimo į greičio ruožą grįžę Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas jau įveikė pirmąją greičio ruožo dalį, 165 km, ir nuo etapo lyderio kol kas atsilieka 32 min. ir 17 sek.
Iki aštuntojo greičio 11-oje vietoje bendroje įskaitoje buvęs ir maždaug 18 minučių nuo Benedikto Vanago atsilikęs Nasseras Al-Attiyah sustojo ties penkiasdešimt pirmuoju kilometru. Pranešama, kad ekipažas susidūrė su variklio problemomis ir laukia pagalbos.
Antradienio rytą Dakaro dalyviai pajudės iš Hailo į Alulą, kuriame vyko lenktynių prologas. Diena nusimato ne ką lengvesnė, nes 417 kilometrų ilgio įskaitiniame ilgio ruože pasitiks akmenys, todėl sportininkams teks balansuoti tarp noro spausti greičio pedalą ir atsargumo, stengiantis nepramušti ratų.