Dakaro dalyvių laukia dar vienas COVID-19 testas. Neigiamus rezultatus gavę lenktynininkai jau turės galutinį bilietą į Dakarą, tiesa, pačių lenktynių metu tokių patikrinimų irgi gali būti.
Jokių SPA
Kol kas komandos ilsisi. Kaip tiesioginėje transliacijoje savo feisbuko paskyroje sakė Benediktas Vanagas, gal net pavyks pailsėti ir išsimiegoti.
„Išvažiavau su mirksinčia baterija visiškai. Tas nėra gerai, bet turime penkias dienas, kažkaip turėčiau atsistatyti“, – sakė B.Vanagas, pripažindamas, kad per šias dienas teks ne tik važiavimo taktiką sudėlioti su Filipe Palmeiro ir techniką atsiimti iš uosto, ir testus pasidaryti.
Planas yra nepasigauti COVID-19.
Prieš išvyką buvo daug streso, pripažįsta lenktynininkas, kadangi ir nežinios netrūko, ir lėktuvo nuoma teko rūpintis. „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ ėmėsi rūpintis užsakomuoju skrydžiu, kai paaiškėjo, kad su oro linijomis Saudo Arabijos jie nepasieks.
Viešbutyje Džidoje yra baseinas, SPA, tačiau B.Vanagas tikino, kad tuo naudotis komanda nenusiteikusi: „Planas yra nepasigauti COVID-19. Mūsų yra 20 žmonių, tai mažiausiai norėtųsi kažkokių force majeure. Ne ne ne, jokių SPA, jokių baseinų, nebent netyčia kas įmestų.“
Įsisenėję skausmai
Ir nors sveikata Benediktas nelinkęs skųstis, jis prisipažino, kad turi įsisenėjusią peties traumą.
Turiu tokį įsisenėjusį peties reikalą, kur jau net galvojo man daryti operaciją Lietuvoje prieš išvažiuojant, bet aš nebūčiau spėjęs atsistatyti.
„Negalėčiau to turbūt pavadinti trauma, turiu tokį įsisenėjusį peties reikalą, kur jau net galvojo man daryti operaciją Lietuvoje prieš išvažiuojant, bet aš nebūčiau spėjęs atsistatyti. Tai žinau, kad grįžęs turėsiu tvarkyti savo petį, bet aš nemanau, kad tai galėtų labai stipriai įtakoti.
Bent tie judesiai, kurie man reikalingi automobilyje, į tą amplitudę labai stipriai nepatenka. Jeigu reikės kažką kilnoti, tada bus truputį sudėtingiau. Bet šiaip manau, kad išgyvensiu“, – kalbėjo iš viešbučio Džidoje B.Vanagas.
Yra važiavęs lūžusia ranka
2015 metų sausį Dakare Pietų Amerikoje B.Vanagui lūžo ranka. „Aštuntas greičio ruožas – 4 val. 22 min. 10 sek. Preliminariai finišavome 35-oje pozicijoje. Bendroje įskaitoje esame 21-ti. Per riešą lūžo ranka. Jau atliko rentgeną. Pasiduoti nežadu. Dės įtvarą, skausmą malšins medikamentais ir važiuosiu toliau“, – tada po finišo sakė B.Vanagas.
Vėliau paaiškėjo, kad automobilis patyrė gedimą ir neveikė vairo stiprintuvas. „Likus šimtui kilometrų iki greičio ruožo pirmos dalies finišo dingo vairo stiprintuvas. Šiame automobilyje stovint neįmanoma pajudinti vairo, o važiuojant šiaip ne taip keliasdešimt laipsnių gali pasukti, bet išvysčius didesnį greitį, jis tiesiog sprūsta iš rankų. Sukiojantis po kopas, vos galėjau jį išlaikyti.
Likus gal porai kilometrų iki galutinio šios dienos finišo vairas man dar kartą išsprūdo, o ranka įstrigo vairaratyje. Tą akimirką užtemo akyse ir sekundės ar dviejų nebeprisimenu. Taigi blogoji žinia yra ta, kad patyriau riešo lūžį. Dar prieš vizitą pas medikus, vos nusimovus pirštinę, aiškiai matėsi, kad riešas yra ištinęs ir ne visai taisyklingos formos“, – po sunkios dienos konstatavo B.Vanagas.
Anot lenktynininko, jo patirtą traumą tiksliai nustatė iškart po finišo rentgenu ranką peršvietę Dakaro medikai. Po jų konsultacijos B.Vanagas nutarė naudoti įtvarą ir vartoti skausmą malšinančius medikamentus. Tais metais B.Vanagas su šturmanu Andrejumi Rudnickiu Dakarą įveikė 36-i.