Įspūdingu greičiu finišavę Benediktas Vanagas ir Kuldaras Sikas trasą įveikė antrieji, nuo lyderių atsilikdami vos kiek daugiau nei 1 sekunde.
„Penktadienio užduotis atlikta be priekaištų. Vakare rinkomės starto poziciją šeštadieniui. Mus tenkintų tokia vieta, kokia yra dabar, ir startuotume treti“, – po finišo sakė lenktynininkas Benediktas Vanagas.
Pagal varžybų taisykles pirmąsias 10 vietų įžanginiame greičio ruože užėmę lenktynininkai rinksis starto pozicijas pagrindinės dienos greičio ruožams. Būtent todėl trumpo, pirmosios dienos, greičio ruožo rezultatai, gali nuspręsti tolimesnę lenktynių eigą.
Nustebino bandomasis greičio ruožas
Dar prieš oficialią lenktynių pradžią organizatoriai sportininkams suteikia šansą susipažinti su būsima trasa, leisdami išbandyti jos atkarpą. Tad komandos turi galimybę įvertinti trasos dangą, sudėtingumą bei oro sąlygas ir iki starto atlikti reikiamus automobilio konfigūracijos pokyčius. „Baja Poland“, vykstanti kariniame poligone, šį kartą pasižymėjo itin nelygia ir sudėtinga trasa.
Po bandomojo greičio ruožo Benediktas Vanagas teigė, kad parinktos atkarpos intensyvumas jį nustebino. „Toyota Hilux“ pilotas juokavo, kad nelygumai trasoje, pažadino geriau nei trigubas espreso puodelis.
5,83 km ilgio kvalifikacinį greičio ruožą Benedikto Vanago ir Kuldaro Siko duetas įspūdingu greičiu įveikė per 4 minutes ir 49,9 sekundes ir bendroje įskaitoje užėmė antrąją vietą. Pirmasis atvažiavo „Mini“ vairuojantis lenkas Krzysztofas Holowczycius, o trečiasis liko Pasaulio taurės lyderis, „Toyota“ pilotas Yazeedas Al Rajhi. Jis trasą įveikė per 4 minutes ir 56 sekundes.
Šeštadienį, rugsėjo 3-ąją, sportininkų lauks sudėtingesnė, dažnai vadinama „dakarinė“, diena, mat du kartus teks įveikti 210 km ilgio trasą. „Baja Poland“ yra paskutinysis iš penkių Europos bajų taurės etapų ir penktasis iš aštuonių Pasaulio bajų taurės etapų. Lenktynėse taip pat startavo Mindaugo Povilaičio ir Alberto Veliamovič duetas ir bagį pilotuojanti Egidijaus Valeišos bei Mindaugo Varžos komanda.