Po pirmojo greičio ruožo R.Baciuška bendroje įskaitoje finišavo ketvirtas, o B.Vanagas – šeštas.
B.Vanagas sakė, kad pirmasis greičio ruožas jam buvo puiki proga pajusti lenktynių ritmą po ilgos pertraukos. Iki starto Benediktas buvo nuvažiavęs tik 30 km, tad jam reikia laiko vėl priprasti prie šturmano ir automobilio.
Rokas jau ketvirtadienį turėjo pirmuosius testus, nes į šias lenktynes pasikvietė naują šturmaną – ispaną Armand Monleon. Tai gamyklinės „Can-am“ komandos šturmanas, kuris turi nemažai patirties ralio reiduose, net šešis kartus važiavęs Dakaro ralyje. Keturis kartus kaip motociklininkas, o pastaruosius du – kaip šturmanas.
Benediktas Vanagas – penktas tarp automobilių ekipažų
Kaip rašoma pranešime, sėkmingai startavusi „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ pagerino savo poziciją prieš ilgesnius antrosios dienos greičio ruožus. Į vieną ekipažą po ilgos pertraukos sėdę Benediktas Vanagas ir Filipe Palmeiro netruko rasti bendrą kalbą ir įspūdingu greičiu įveikę įžanginį etapą bendroje automobilių įskaitoje preliminariai užėmė penktąją vietą (skaičiuojant ir motobagius - šeštą, red. past.).
Pagal varžybų taisykles pirmąsias 10 vietų įžanginiame greičio ruože užėmę lenktynininkai rinksis starto pozicijas šeštadienio greičio ruožams. Rezultatu patenkintas B. Vanagas sakė, kad esant galimybei antrajame greičio ruože startuos būtent iš penktosios pozicijos.
„Manau, būtų idealu startuoti iš penktosios pozicijos. Aišku, visada norisi važiuoti priekyje, tačiau čia vyrauja permainingi orai, o jei palyja visuomet būna labai daug purvo, kurį pirmieji automobiliai šiek tiek ištaško į šalis. Tuomet protingiau būna startuoti paskui lyderius, nes trasa būna ne tokia slidi“, – kalbėjo sportininkas.
Rankai dar trūksta tikslumo
Dėl įtemptos darbotvarkės B. Vanagas tik penktadienį prisijungė prie kiek anksčiau Ščecine įsikūrusios komandos. Po rytinio skrydžio iš Vilniaus iškart teko atlikti administracinės ir techninės komisijų formalumus bei išbandyti automobilį testiniame greičio ruože.
Daugiau nei pusmetį po papildomos riešo operacijos lenktyninio „Toyota Hilux“ nevairavęs lenktynininkas pripažino, kad bandomasis penktadienio važiavimas „Baja Poland“ atnešė dvejopus įspūdžius. Viena vertus, buvo gera grįžti į sąlygas, kurios yra tikroji „Black Hawk“ praminto sportinio „Toyota Gazoo Racing“ inžinierių sukonstruoto visureigio stichija. Tačiau taip pat greitai įsitikino, kad lenktynininkui būtino tikslumo dar šiek tiek trūksta. Tą patį vėliau juto ir pirmajame greičio ruože.
„Turint omenyje, kad aš po septynerių mėnesių pertraukos atsisėdau prie sportinio automobilio vairo ir prieš pirmąjį greičio ruožą padariau vos 30 kilometrų apšilimą, manau, rezultatas tikrai geras. Ranka dar nėra tokia tiksli, kokia norėčiau, kad būtų, tačiau nuolatos vyksta tam tiktas kalibravimas. Šiandien viskas buvo geriau, tačiau prieš rytdieną šiek tiek neramu“, – pripažino lenktynininkas pridurdamas, kad nepaisant to yra nusiteikęs viską atlikti iki galo.
Vietiniai lenktynininkai – nepavejami
B. Vanagas trumpame vos 7,33 kilometro įžanginiame greičio ruože dviem sekundėmis atsiliko nuo ketvirtoje vietoje finišavusio Miroslavo Zapletalo su „Ford F-150 Evo“ visureigiu. Greičiausias šeštadienį buvo vietos žiūrovų favoritas, lenkas Krzysztofas Holowczycas su „Mini“. Trečioje vietoje – taip pat puikiai namų trasos pranašumą išnaudojęs Michalas Maluszyńscy su dar vienu „Mini“.
Tarp jų pavyko įsiterpti tik „Toyota Hilux“ vairuojančiam Saudo Arabijos lenktynininkui Yazeed Al Rajhi ir kaip pastebėjo, B. Vanagas lenkų dominavimas „Baja Poland“ etape – kol kas akivaizdus.
„Su vietiniais kovoti čia galimybių praktiškai nėra – jie mintinai žino visas trasas. Todėl ir jų greitis visiškai kitoks“, – konstatavo „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos pilotas.
Šeštadienį, rugpjūčio 28-ąją, „Baja Poland“ varžybų dalyvių laukia gerokai rimtesnis išbandymas – du vienas paskui kitą įveikiami 134 kilometrų greičio ruožai.