„NEA“ čempionate – „Čapkauskas autocentras – Racing Team“ triumfas
Rytas prasidėjo „BEC4H“ dalyvių treniruote ir 11 valandą starto tiesiojoje pasirodė „NEA“ dalyvių automobiliai, kurių čia – net 24. Pole poziciją kvalifikacijos metu užsitikrino „Čapkauskas autocentras – Racing Team“, atstovaujamas šeimyninio dueto – Ramūno ir Tito Čapkauskų. Šalia, iš antrosios vietos startavo „Soderus racing“, kurios garbę gynė Darius Žitlinskas ir Adomas Petrovas, o trečią vietą rikiuotėje užėmė „Hemi Racing by Statomenas“ su Jonu Jancevičium ir Mindaugu Vaidila už vairo. Taigi rikiuotės priekyje puikavosi išsskirtinai „Cupra“ automobiliai.
Pirmieji posūkiai nesėkmingi estų komandos „Krauman Motors“, „BMW“, ir po nestipraus kontakto apsisukęs trasoje, o jam į šoną bakstelėjusios „Diesel Power“ komandos automobilis priverstinai grąžintas į Pitlane remonto darbams.
Du lyderiaujantys „Cupra“ nesitraukė vienas nuo kito nuo pat pradžių, pabėgdami nuo visos kitos gvardijos dalyvių. Praėjus kelioms dešimtims minučių, lenktynių lyderį aplenkė „Soderus Racing“, jau sekančiame rate išslysdamas iš trasos ir prarasdamas kelias svarbias pozicijas iš karto.
Fortūna nebuvo jų pusėje, ir praėjus 40 minučių nuo lenktynių pradžios, „Soderus Racing“ grįžo į Pitlane sprogus padangai, nukrisdamas į trečią vietą.
Privalomas sustojimas visoms komandos buvo ganėtinai sklandus. Įpusėjus lenktynėms, lyderių trejetas nepasikeitė ir rikiuotės priekyje – „BTC4“ įskaitoje kovojantys „Cupra“ automobiliai. „BTC3“ įskaitoje lyderio vietą saugojo „Reinup Motorsport“, „BTC2“ lyderiai ir vienintelė šioje įskaitoje išlikusi trasoje „Autokaslitos“ komanda, „BTC1“ pirmavo „DMK Racing Team by Eurolint“, „BMW 325 Cup“ grupėje – sezono lyderiai „EST1 Racing“ komanda prarado lyderio vietą, gavusi ir baudą už pažeistą privalomą sustojimo laiką. Privalomai pravažiavę pro Pitlane, į lenktynes jie grįžo būdami 2 vietoje, į priekį praleisdami „Krauman Motors“. Šios dvi komandos siekė iškovoti pirmąją vietą iki pat lenktynių pabaigos. „ABC Race“ pirmoje vietoje buvo įsipatoginusi „SK Volvazari“ komanda.
Likus 27 minutėms iš lenktynių pasitraukia „Special Stage“ komanda, jų komandos „BMW“ skaudžiai išsslydus antrame trasos posūkyje.
Likus 19 minučių, „Soderus Racing“ vėl priversta grįžti į Pitlane zoną rato keitimui. Panašu, kad antrą kartą komanda susidūrė su tokia pat bėda. Į lenktynes jie grįžo prarasdami poziciją „Hemi Racing by Statomenas“ komandai.
Ganėtinai sklandžiai praėjusios likusios lenktynių minutės užtikrino sezono geriausių vardus ir čempionų titulus visose „NEA“ klasėse. Žinoma, greičiausi visų dalyvių atžvilgiu – „Čapkauskas autocentras – Racing Team“ duetas, užsitikrinęs čempionų titulą.
„BEC6H“: Nauja diena – naujas rekordas
Po smagių dviejų valandų lenktynių, kovas tęsė „BEC4H“ dalyviai. Rikiuotės priekyje prieš startą – dar kartą trasos rekordą pagerinęs „Mercedes Benz“ su ralio kroso žvaigžde Reinis Nitiss už vairo. Jo kvalifikacinis laikas, įrašytas į istoriją – 1:16.325 minutės. Kartu su juo komandai „Stateta BRO by Heidelberg Mobile“ atstovavo Arturs Bartraks ir Ignas Jomantas.
Jau nuo pat pirmųjų lenktynių ratų trasoje juntama įtampa ir dalyviai mėgina išnaudoti kiekvieną galimą sekundę, siekdami aplenkti savo konkurentą. Panašu, kad „NEA“ serija R. Čapkausko komandai buvo kur kas sėkmingesnė, jo komanda gavo dar vieną – pravažiavimo pro Pitlane baudą už sustojimo laiko normos pažeidimą.
Tokią pačią baudą gavo „Nanosun by Tarzanija Racing“ komanda po antros privalomų sustojimų sesijos. „DHR – RC Cola – Autovesta“ komandos „Ginetta“ priverčia komandą sustoti dviem minutėmis anksčiau privalomo sustojimo laiko. Deja, jie turės sustoti dar kartą, į priekį, panašu, užleisdami savo konkurentus. Tuo pačiu, už tai jie baudžiami ir sporto komisarai skiria papildomas 6 minutes stovėjimo: tad jų privalomas paskutinis sustojimas Pitlane zonoje vietoje 3, užtruks 9 minutes.
„Dvaras Racing“ komandos „BMW“ pradėjo rodyti kaprizus, bet komanda nenuleido rankų ir grąžino automobilį į trasą.
Likus kiek daugiau nei valandai iki finišo, liūdnos žinios pasiekė „Hemi Racing by Statomenas“ komandą: už neteisingai atliktą privalomą sustojimą jiems skirta šešių minučių bauda. Prieš privalomąjį sustojimą remonto darbus atlikusi komanda turėjo dvi opcijas: išvažiuoti į trasą atgal ir grįžti privalomam sustojimui, arba stovėti visą sustojimams skirtą 10 minučių laiką. Tačiau žvengiant į rezultatų lentelę, panašu, kad jiems ženklios žalos bauda nepadarė.
Likusios lenktynės – užtikrinai ramios ir be didesnių dalyvių klaidų. „Merces Benz“ pabėgęs toli nuo kitų turėjo tik vienintelį tikslą – ramiai pasiekti finišo liniją ir tai jam puikiai pavyko. Iš 13 startavusių, finišo liniją kirto 11 komandų.
„Stateta BRO by Heidelberg Mobile“ komanda iškovojo pergalę absoliučiai ir susikrovė naudingų taškų į savo kraitelį „GT PRO“ klasėje. Antroji finišo liniją kirto „Jurmala – Optibet Racing“ komanda, atstovaujama Ramūno Čapkausko ir Valters Zviedris. Jie užsitikrino pirmą vietą ir „BTC3“ įskaitoje. Treti absoliučiai ir toje pačioje klasėje finišavo „acticool.com by DMK Racing Team“ vaikinai Deividas Sakalauskas, Tomas Urbonavičius ir Marius Kemešys, lenktynėse dalyvavę su „Audi“. Trečia„BTC3“ įskaitoje – „Soderus Racing“ komanda.
„TC2“ įskaitoje važiavusi vienvaldė „Orlen Lietuva – Mažeikių ASK“ komanda turėjo tikslą tiesiog kirsti finišo liniją, susirenkant visus svarbius taškus – taip ir nutiko. „GT AM“ įskaitoje laimė šypsojosi „Dream 2 Drive“ komandai, sudėtingas sekmadienis „Nanosun by Tarzanija Racing“ komandai atnešė antrą vietą, o Holland šeimynos trasoje vaikyta „Ginetta“ ir „DHR – RC Cola – Autovesta“ komanda iškovojo trečią vietą.
„Antėja Racing Team“ šventė pergalę tarp dyzeliniu kuru varomų automobilių, ant antrojo podiumo laiptelio palikusi su turbinos gedimu kovojusią, bet sugebėjusią į trasą grįžti „Dvaras Racing“ komandą.
Taigi, nekyla jokių abejonių: „BEC4H“ sezono nugalėtoja – „Stateta BRO by Heidelberg Mobile“ komanda su „Mercedes Benz AMG“.
Visi rezultatai ir šio sezono taškų suvestinės – organizatorių internetiniame puslapyje batcc.eu.