Lietuvis Dakaro ralyje bandys finišuoti ypatingoje klasėje „Originals by Motul“ (buvusi „Malles Moto“), kurioje nėra nei techninės pagalbos, nei viešbučių, nei jokio kito komforto.
„Teks pačiam remontuotis motociklą, keisti alyvą, o miego bus kur kas mažiau“, – sakė B.Bardauskas.
„Originals by Motul“ klasėje kovoja tik emociškai, fiziškai ir techniškai subrendę motociklininkai. Pasak B.Bardausko, jo pagrindinis tikslas yra finišuoti šioje sudėtingoje klasėje, surinkti maksimaliai daug informacijos apie lenktynes, kuri praverstų Lietuvos motociklininkams ateityje.
„Po šiųmečio Dakaro į Lietuvą atvyko trys patyrę šių lenktynių dalyviai su šeimomis. Jie ne tik aplankė Vilnių, bet ir dalyvavo kartu su manimi Vilniaus maratone kaip bėgikai. Norėtųsi, kad jų atvyktų dar daugiau, o mūsų šalies motociklininkai, kurie svajoja apie Dakarą, galėtų iš pirmų lūpų išgirsti, kaip reikėtų pačiam pasiruošti lenktynėms ir kaip paruošti techniką“, – aiškino B.Bardauskas.
Dakare dalyvavę lietuviai dažnai socialiniame tinkle „Facebook“ ir žiniasklaidoje dalijasi nuotraukomis, kur matyti kitos Dakaro žvaigždės. Tiesa, į Lietuvą šios žvaigždės kažkodėl neužklysta. Pats B.Bardauskas nenori komentuoti, kodėl taip yra. Jis susikoncentravęs į sėkmingą artėjančių lenktynių baigtį. „Man nereikia atidirbinėti rėmėjams, nes mano rėmėjai yra mano draugai“, – paaiškino B.Bardauskas.
Lietuvis startuos tuo pačiu motociklu, kokiu baigė ir 2018 metų Dakarą – „KTM 450 Rally Replica“. Motociklo dizainas papildytas nauju animaciniu personažu – baronu Miunchauzenu.
Baigęs lenktynes šį kartą B.Bardauskas medalį norėtų parvežti antram savo sūnui Ąžuolui, kuris gimė lapkričio 23 dieną. Praėjusio Dakaro medalį lietuvis užkabino dabar jau vyriausiam savo sūnui Perkūnui.
„Ruošiuosi lenktynėms kaip įprastai – bendras fizinis pasirengimas ir tiek“, – pasakojo B.Bardauskas, pajuokavęs, kad ruoštis raliui padeda ir Ąžuolas.
„Tenka keltis naktimis ir jį raminti, migdyti. Tad jaučiasi miego trūkumas, kai miegi 4 valandas ir ryte su šypsena pradedi sportuoti. Bet ir gerai, nes tokia patirtis gali praversti Dakaro ralyje, kur miego bus irgi taip pat mažai“, – teigė B.Bardauskas.
Pasak jo, teks miegoti savo paties pasistatytoje palapinėje (kurią duos organizatoriai) šalia motociklo. Daiktadėžėje negalės būti daugiau nei 25 kg įvairių reikmenų.
Paprašytas prisiminti sunkiausias 2018 m. Dakaro ralio akimirkas, B.Bardauskas tikino, jog sudėtingiausia buvo Bolivijos aukštikalnėse, kurių šį kartą nebus. Dakaro ralis vyks išimtinai Peru, kur vyrauja smėlynai. Organizatorių teigimu, lenktynių smėlio ruožai sudarys apie 70 proc. trasos.
„Kūnas ir smegenys prisimena tą sunkumą, todėl taip sunku neturėtų būti“, – vylėsi B.Bardauskas.
Kartu su Baliu į Peru išvyks ir ankstesnės jo komandos „Perkūnas Team“ narė Marija Dubickienė, kuri praneš visas karščiausias naujienas. Prie ekipos prisijungs taip pat dar 3–4 lydintys asmenys.