„Race“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatas
„Autoplius.lt Fast Lap“ savaitgalio „Race“ dalį sudaro trys grupės, po du važiavimus kiekvienai – viso šešios lenktynės. Ir visos jos ypatingos. Vienose klasėse išryškėjo nauji lyderiai, kitose kaip visad dėl aukso galynėjosi tradiciniai greituoliai. Nugalėtojų pakyla lietuviai dalinosi su latviais.
Be kovos aukštos pozicijos neatiteko niekam. Ypač daug veiksmo vyko antrame ir paskutiniame posūkiuose. Mažesni ar didesni incidentai šiose vietose lėmė ne vienos klasės lyderių pasikeitimus.
Race R3000+
Galingiausioje „Race“ klasėje vyko įtempta kova dėl visų pozicijų. Gaila, kad techniniai gedimai maišė kortas galutinėje klasės įskaitoje. Pirmų lenktynių nugalėtojas Paulius Reisas antrose nefinišavo ir net neužlipo ant nugalėtojų pakylos. Nelaimė P. Reisą užklupo tuo momentu, kai „Nissan Qashqai“ saugos automobilis paskelbė pakartotiną startą.
O štai ne patį greičiausią, bet stabilų rezultatą parodęs Tauras Tunyla namo išsivežė bronzinę taurę.
Greičiausias buvo Ramūnas Čapkauskas su „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynėse debiutavusiu TCR klasės „Seat“ automobiliu. Pirmose lenktynėse jis finišavo antras, antrose – nugalėjo. Jis buvo greičiausias ir kvalifikacijoje. Patyrusio lenktynininko pavyzdys rodo, kad TCR automobiliai turi šviesią ateitį.
-
Ramūnas Čapkauskas, Seat Leon Cupra TCR
-
Vytenis Gulbinas, BMW M3
-
Tauras Tunyla, Volkswagen Scirocco GT24
Race R3000
R3000 klasėje greičiausias buvo Ignas Domeika. Jis abu važiavimus važiavo švariai ir greitai, kaip dažnai būna lyderiams, į incidentus nepapuolė. Kaip, tarkime, šios klasės dalyvis Kasparas Skyrelis, kuris paskutiniame posūkyje išslydo iš trasos ir į starto finišo tiesiąją atvyko sukdamasis 360 laipsnių. Incidentas baigėsi sėkmingai, nukentėjo tik Kasparo ego.
Nemalonią situaciją išgyveno ir Justas Gudavičius. Jis paslydo ant konkurento automobilio aušinimo skysčio. Lenktynes jo „Mazda MX-5“ automobilis baigė stabdymo zonos žvyre. Ši techninio gedimo sukelta situacija pakišo koją ne vienam paslydusiam dalyviui ir pakoregavo galutinę rikiuotę.
-
Ignas Domeika, BMW 330
-
Aurimas Mištautas, BMW 318i
-
Rimvydas Agurkis, Alfa Romeo GT
Race R2000
Pirmas septynias klasės pozicijas užėmė „Honda Civic“ automobiliai. Čia tokia tradicija. Tradiciniai ir dalyviai ant nugalėtojų pakylos. Tiesa, rikiuotė kiek kitokia. Puikiai pasirodė Rygoje ir pirmos vietos taurę namo į Klaipėdą išsivežė Karolis Gedgaudas.
R2000 klasės kvalifikacijos nugalėtojas Edvinas Mardosas turėjo nemalonų incidentą jau minėtame paskutiniame posūkyje. Norėjo kaip greičiau, gavosi ne visai gražiai – jo automobilis susisuko ir sustojo atsitrenkęs į trasos atitvarus. Jo lenktynės buvo baigtos, liko tik prisikabinus prie „Nissan Navara“ pagalbos automobilio parvažiuoti į serviso zoną.
-
Karolis Gedgaudas, Honda Civic
-
Julius Skirmantas, Honda Civic
-
Tadas Petukauskas, Honda Civic
Race R1600
Silpniausioje „Autoplius Fast Lap“ klasėje tradicija vairuoti „Honda“ taip pat labai gyva. Nugalėtojų pakyloje – tik šio gamintojo automobilių vairuotojai. Arčiausiai japoniškų automobilių klubo buvo Dovydas Akstinas su „RenaultSport Twingo“ – jis liko ketvirtas.
Richardas Marcinkevičius čia šventė pergalę. Abiejuose važiavimuose finišo liniją kirtęs pirmas.
-
Richardas Martinkevičius, Honda Civic
-
Lukas Stanevičius, Honda CRX
-
Tomas Buškevičius, Honda Civic
Time Attack PRO
Sportiniams automobiliams skirtoje PRO klasėje dėl pirmos vietos greičiausio rato „Time Attack“ rungtyje varžėsi du TCR automobiliai. Prie „Race“ nugalėtojo Ramūno Čapkausko prisijungė Ernesta Globytė su „Golf“. Techniškai labai panašius sportinius automobilius skyrė 1,317 sekundės. Tikimasi, kad artimiausiu metu šie automobiliai susitiks ir „Race“ kovose.
Bet tarp naujųjų TCR bolidų įsiteko ne pačio šviežiausio modelio BMW automobiliu lenktyniaujantis Paulius Reisas.
-
Ramūnas Čapkauskas, Seat Leon Cupra TCR, 1:24.915
-
Paulius Reisas, BMW E30, +1.112
-
Ernesta Globytė, Volkswagen Golf GTI TCR, +1.317
Time Attack Street
į „Autoplius.lt Fast Lap“ galima atvažiuoti ir su standartiniu automobiliu – kad ir su tuo, kuriuo važiuojate į darbą. Suprantama, jog automobiliams be saugos lankų reikia didesnio saugumo, tad lenktynių trasoje, prieš pačias pavojingiausias vietas, buvo įrengtos specialios stabdymo zonos.
Ilgą laiką įskaitoje pirmavo Marius Bartkus su „Porsche 911“, tačiau paskutiniame važiavime jį šešiomis dešimtosiomis aplenkė Dainius Kablys – daugkartinis „Street“ klasės nugalėtojas įvairiose „Autoplius.lt Fast Lap“ aplankytose trasose.
Trečiosios vietos nugalėtojas dar iki lenktynių turėjo įtampos kupiną naktį. Po penktadienio treniruočių subyrėjo jo automobilio pavarų dėžė, tad naktį vietoje saldaus miego reikėjo tenkintis šaltais veržliarakčiais.
-
Dainius Kablys, Mitsubishi Lancer Evo X, 1:30.286
-
Marius Bartkus, Porsche 911 Turbo S, +0.604
-
Simonas Urbonas, Subaru Impreza, +1.331
Sezonas įpusėjo
Po Rygos etapo „Autoplius.lt Fast Lap“ sezonas įpusėjo. O trečiam etapui lenktynės rugpjūčio 11 dieną grįš į namų trasą – Kačerginės „Nemuno žiedą“. Prie „Time Attack“ ir „Race“ disciplinų prisijungs driftas ir puikų debiutą pirmame etape turėjusios „Night Race“ lenktynės.