Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Bekelės varžybos Uoginiuose: žaliasis pragaras klaidų neatleido

Praėjusį savaitgalį Kupiškio rajone esančiame Uoginių autosporto komplekse surengtas penktasis Lietuvos automobilių pravažumo 4x4 čempionato etapas. Jo metu dalyvių laukė tiek dirbtinės, tiek natūralios kliūtys, kurias įveikti pavyko toli gražu ne visiems. Etapas pareikalavo išties didelės ištvermės tiek iš dalyvių, tiek iš jų technikos.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Organizatorių nuotr.

Visi dalyviai, lenktyniaujantys Lietuvos automobilių pravažumo 4x4 čempionate puikiai žino, kad Uoginiuose varžybos visuomet būna itin sudėtingos. Tačiau etapą čia rengęs Kupiškio „Auto moto sporto“ klubas kartu su visureigiu klubu „35 coliai“ šį kartą nusprendė sudėtingumo kartelę pakelti į naują lygį.

Varžybose dalyvių laukė tikras žaliasis pragaras. Ir nors vandens brastose daug nebuvo, tačiau visos kitos kliūtys įveikiamos buvo išties sunkiai. Čia visureigių ir keturračių vairuotojams reikėjo įveikti įkalnes ir nuokalnes, akmenų krūvas, griovius su vandeniu, tačiau bene didžiausi išbandymai laukė durpyne, kur organizatoriai iškasė itin gilias ir stačius šlaitus turinčias duobes. Būtent šioje atkarpoje ir buvo išlieta daugiausiai prakaito.

Per dvi dienas trukusias varžybas užfiksuota ir keletas virtimų. Vienas iš visureigių ekipažų – Aivaras Andersonas ir Kęstutis Skiezgilas nusileido stogu žemyn į vandens pilną griovį, tačiau duetui pavyko saugiai evakuotis iš apsemto salono. Kiek vėliau virto ir dar keli ekipažai, o balose ratais aukštyn nusileido ir lenktynes dėl technikos gedimų pabaigė ir vienas keturratininkas.

Nors varžybų dalyviai neslėpė nuovargio, tačiau po finišo tvirtino, kad toks etapas, kuriame dalyvių ir technikos jėgos išsunkiamos maksimaliai, yra bene pats išskirtiniausias sezone.

Greta išbandymų bekelės žiedo trasoje visureigių klasių dalyvių laukė ir orientacinis ruožas. Kad nebūtų per lengva organizatoriai nusprendė orientacinę rungtį pradėti jau sutemus. Tai varžyboms įnešė dar daugiau žavesio.

Pirmieji savo pasirodymą baigė keturratininkai. Klasėje iki 650 kub. cm. nugalėtoju tapo Titas Buitkus. Ignas Ilčiukas į viršų kėlė antrosios vietos taurę, o trečias septynių dalyvių gretose buvo Kęstutis Gražys. Klasėje virš 650 kub. cm. triumfavo devynis varžovus už savęs palikęs Artūras Šilinskis. Deividas Petrulis džiaugėsi antra vieta, o trečias pasirodymą baigė Vygantas Vebra.

Visureigių klasėje TR1 nugalėtojais tituluoti Ernest Ptičkin su Dominik Ptičkin. Mantas Beržinis ir Saulius Detkauskas finišavo antri, o į trečią vietą prasibrovė Sergej Blinikov ir Tomas Jasionis, kurie per varžybas patyrė ir virtimą.

TR2 kategorijoje daugiausiai taškų surinko Darius Kodis su Andžej Jackevič. Dakaro ralio dalyvis Tomas Gužauskas su šturmanu Svajūnu Bedaliu įsitvirtino antroje vietoje. Donatas Mockus su Arnoldu Baukumi iš Uoginių grįžo su trečiosios vietos taurėmis.

TR3, labiausiai modifikuotų bekelės monstrų įskaitoje nugalėtojų titulą iškovojo latviai Ints Freibergs ir Ints Marcinkevičs. Jiems įkandin finišavo Raimondas Matula ir Dovydas Jasaitis. Jonas Misiūnas ir Laurynas Gecevičius užfiksavo trečią rezultatą.

Šiose varžybose dalyvavo ir vienintelė mergina – autokroso lenktynių dalyvė Indrė Zatorskytė. Bekelės disciplinoje ji šįkart buvo ne vairuotoja, o šturmanė ir talkino Edgarui Šapkui. TR3 klasėje šis ekipažas finišavo penktas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas
Reklama
Skrydžio režimu: atviras „Gurtam“ vadovo interviu su Benediktu Vanagu
Reklama
Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?