Tarptautiniu mastu žinomas Lietuvos šonaslydininkas Benediktas Čirba, turi aiškų tikslą – 2025 metų sezone debiutuoti su pilnai modifikuotu 2 serijos BMW G42.
Tai neeilinis momentas šonaslydžio pasaulyje – šio modelio BMW automobilio, pritaikyto sportui, dar nėra.
„Tai yra unikalus projektas. Visus komponentus, nuo A iki Z, dėliosime patys“ – pasakoja Benediktas. „Padaryti kažką, ko dar nebuvo – iššūkis. Reikalingos detalės irgi neprieinamos, tad visi sprendimai bus kruopščiai apgalvoti“.
Nuolatinis Benedikto ir jo komandos siekis atsinaujinti, paremtas ir nemenka patirtimi: sportininkas tituluotas Lietuvos, Europos, Omano, Taivano ir kitų šalių drifto čempionatuose, kartu su komanda išbandęs skirtingas šonaslydžio trasas, varžybas ir automobilius. „Su komanda per daugiau nei 10 metų patyrėme ir pamatėme daug. Įkvėpti kultūrinės ir sportinės patirties, siekiame pagaminti konkurencingesnį ir greitesnį bolidą. Šiuo projektu norime atnešti kažką naujo į drifto pasaulį, žengti dar laipteliu aukščiau, nuolat kelti meistriškumo lygį“, – komentavo B. Čirba.
Nors komanda užsibrėžė tikslą automobilį paruošti dar kitų metų sezonui, projektas jau įgavo pagreitį: automobilio važiuokle ir kitais komponentais rūpinasi Wisefab, visai neseniai atliktas 3D automobilio skenavimas kėbulo apdailai gaminti. Variklio pasirinkimas taip pat beveik aiškus – pavyko išsirinkti 2 geriausius galimus variantus. Pasak komandos narių, 2025 metų sezono debiutas su šiuo BMW G42, bus didžiausia ir sudėtingiausia iki šiol įgyvendinta bolido modifikacija.