B. Vanago teigimu, šio Vokietijos gamintojo automobiliai 1000 km lenktynėse yra ne kartą įrodę savo patikimumą bei tinkamumą specifinei Palangos trasai.
Pažvelgus į 1000 km lenktynių laimėtojų istoriją, išsiskiria „Porsche“ pavadinimas. Juos vairavę lenktynininkai čia yra nugalėję net 8 kartus
„Pažvelgus į 1000 km lenktynių laimėtojų istoriją, išsiskiria „Porsche“ pavadinimas. Juos vairavę lenktynininkai čia yra nugalėję net 8 kartus. Šiemet mūsų komanda vairuos papildomai modifikuotą 2012 metų „Porsche 911 GT3 Cup“ modelį. Tai vienas iš sėkmingiausių ir populiariausių žiedinėms lenktynėms skirtų bolidų, garsėjantis savo patikimumu ilgų distancijų varžybose“, - apie automobilio pasirinkimą pasakojo „General Financing – STIHL by Pitlane“ komandos lenktynininkas.
„Porsche 911 GT3 Cup“ yra tikra žiedinių lenktynių pasaulio legenda. Jis yra ne tik visų laikų populiariausias lenktyninis bolidas – „911“ modelis yra tikra ikona automobilių sporte. Šio modelio konstrukcija išlieka ypatinga jau beveik 80 metų, o tai yra net anksčiau, nei pro gamyklos vartus išriedėjo pirmasis „911“ modelis. Automobilio kūrėjas – garsusis Ferdinand Porsche pirmąjį prototipą pristatė dar tarpukariu. Tuomet, 1938-aisiais, novatoriškas aptakios formos lengvasis automobilis, su gale įmontuotu varikliu buvo žinomas „vabalo“ pavadinimu.
Vėliau identiška filosofija sukurti automobiliai pasuko skirtingomis kryptimis, kurių abi ne ką mažiau sėkmingos. Pirmasis tapo vienu iš populiariausių automobilių, kokius yra išvydęs pasaulis – „Volkswagen Beetle“, o antrasis buvo kur kas sportiškesnis. Jo misija buvo užkariauti visų automobilių entuziastų širdis. Taip gimė legendinis „Porsche 911“ modelis, kurio istorija rašoma iki šių dienų.
Nuo pat gamybos pradžios 1963-aisiais šio sportinio automobilio idėja nesikeitė. Vis labiau modernėjo aptaki automobilio forma, didėjo jo galia ir gerėjo valdymo savybės. Tuo tarpu galiniams varantiesiems ratams papildomo sukibimo tebeteikė tiesiai virš galinės ašies įmontuotas variklis – lygiai kaip prieš daugiau nei pusę amžiaus. Šis sprendimas kardinaliai keičia svorio centro padėtį – vieną iš svarbiausių faktorių automobilių lenktynėse.
Užtenka galinei daliai leisti posūkyje slysti daugiau nei įprasta ir dėl papildomos inercijos bolidas gali tapti sunkiai valdomas dėl šiems automobiliams būdingo švytuoklės efekto
Pasak „General Financing – STIHL by Pitlane“ komandos lenktynininkų, neapdairiai elgiantis, gale esančio variklio privalumą galima lengvai paversti trūkumu.
„Užtenka galinei daliai leisti posūkyje slysti daugiau nei įprasta ir dėl papildomos inercijos bolidas gali tapti sunkiai valdomas dėl šiems automobiliams būdingo švytuoklės efekto.. Jei standartiniuose automobiliuose tai išspręsti padeda išmanios elektroninės sistemos, Palangoje dalyvausiantis lenktyninis „Porsche“ iš pilotų reikalauja specialių įgūdžių“, - sakė Nemunas Dagilis.
Lenktynininko Benedikto Vanago teigimu, ilgas ir kruopštus darbas vokiečiams leido sukurti ypač greitą ir kartu patikimą įrankį pergalėms lenktynėse. Anot sportininko, šio iššūkio sudėtingumą rodo ir tai, kad konkurentų automobiliai drąsios idėjos kartoti nebandė. Dauguma jų yra priekyje arba viduryje sumontuotais varikliais.