Pirmasis Benedikto Vanago ir Filipe Palmeiro išbandymas kovinėmis sąlygomis maršrutu nuo Džidos iki Al Vadžo komandos gerbėjams žada intriguojantį ralio maratoną.
Bendros lenktynių patirties iki tol neturėjęs ekipažas nuo greičio ruožo pradžios demonstravo įspūdingą tempą.
Pirmąją atžymą jie pasiekė užimdami devintąją vietą, o ties antruoju punktu pakilo iki aštuntosios.
Organizatoriams kilo problemų su dalyvių GPS signalų fiksavimo sistema, todėl komandos gerbėjai ilgą laiką negalėjo sekti, kaip sekėsi ekipažui.
Kai galiausiai buvo gauti visi duomenys, paaiškėjo, kad B.Vanagui pavyko išlaikyti panašų tempą visame greičio ruože.
Iki šeštosios atžymos jis buvo tarp 10 greičiausių ir tik dėl ratų keitimo link finišo prarado keletą pozicijų.
Neveikė svarbi sistema
B.Vanagas džiaugėsi, kad pavyko sėkmingai pasiekti finišą, tačiau pripažino, kad pirmoji Dakaro diena tapo rimtu išbandymu.
„Buvome nusiteikę konservatyviai, mūsų su Filipe tikslas – girdėti vienas kitą. Buvome keletą kartų pasiklydę ir net būdami itin atidūs akmenuotuose ruožuose prakirtome visus atsarginius ratus“, – kalbėjo lenktynininkas.
Jis pasijuokė, kad šį kartą atvažiavo su visais keturiais ratais, tačiau daugiau klaidų sau negalėjo leisti.
B.Vanagas pasidžiaugė Vaido Žalos pirmąja vieta ir atsiprašė dėl įvykusio incidento.
„Su Vaidu išėjo tikrai apmaudžiai – praleidome du lenktynininkus ir galvojome, kad už mūsų nėra, kai išlindo jų ekipažas.
Prieš pat startą mums keitė sistemą, kuri fiksuoja šalia važiuojančius dalyvius. Ji buvo atsarginė ir neveikė labai gerai, o tai taip pat turėjo įtakos“, – komentavo B.Vanagas.
Poilsis greičio ruože
Sekmadienio greičio ruožo ilgis siekė 329 kilometrus, todėl B. Vanagas ir F. Palmeiro, kaip ir kiti dalyviai, įveikę 86 kilometrus sustojo privalomam 15 minučių poilsiui.
Sustojimo metu draudžiama remontuoti automobilį ar keistis ratus.
Tai organizatorių naujiena, kuri automobilių ekipažams šiais metais bus taikoma visuose ilgesniuose nei 300 kilometrų greičio ruožuose.