Benediktas Vanagas apie kvapą gniaužiančią avariją: žmogų nužudo ne greitis

Sausio 5-oji Dakare tapo lemtinga Benediktui Vanagui, Filipei Palmeiro ir jų pilotuojamam „Juodajam Vanagui“, šiais metais ūgtelėjusiam iki T1+ klasės. Po šuolio per trampliną automobilio galą atatranka mestelėjo į viršų, jis vertėsi per priekį, kūlvirsčiais ridenosi net kelis kartus.

VISOS DAKARO NAUJIENOS IR REZULTATAI

Pamatęs trasoje po avarijos po šoko pamažu atsigaunančius Benediktą ir Filipę, Vaidotas Žala prisipažino, kad jam iš karto praėjo noras greitai lėkti. Daugeliui lenktynininkų ir žiūrovų, pamačius, kas gali nutikti, regis, lygioje vietoje nukrito širdys į kulnus.

Benediktas Vanagas apie avariją: mums pasisekė

Po avarijos, įvykusios nuvažiavus vos dešimtį kilometrų nuo starto, Benediktas Vanagas pirmiausiai informavo savo komandą ir organizatorius. Tačiau vaizdą užfiksavo ir šią ralio zoną filmavęs sraigtasparnis, tad žinia pasklido greitai.

Atvykę „Toyota Gazoo Racing Baltics“ technikai pirmiausiai pabandė atstatyti automobilį tiek, kad jį būtų galima partempti iki bivako Rijade. Daugiau nei 400 km. Pats Benediktas Rijadą su keliais komandos nariais pasiekė apie 23 val., o „Juodasis Vanagas“ atkeliavo jau po vidurnakčio.

Nors lenktynininko veide negalėjo neatsispindėti ir dienos nuovargis, jis stengėsi išlikti optimistas:

„Gyvenime esu patyręs panašių iššūkių. Tad žinau, kaip su jais tvarkytis. Po to tiesiog nurimsti. Jei gali kažką pakeisti, tuomet tam kaupiesi. Jei nieko negali padaryti, kaupiesi ateičiai ir nepuoli švaistyti energijos“.

FIA taisyklės B.Vanagui leistų tęsti lenktynes netgi praleidus kelis greičio ruožus. Tačiau komanda nusprendė to nedaryti. Pirmiausia, vos atvykę į Rijadą, lenktynininkai kreipėsi į medikus. Filipe turi daug pažįstamų „Audi“ komandoje, tad jį apžiūrėjo šios gamyklinės komandos gydytojai. Benediktas smarkiai užsigavo ranką, tad jau susiskambino su medikais Vilniuje.

Komanda sprendžia logistikos klausimus: kaip pristatyti „Juodąjį Vanagą“ į Džidą ir kaip parskraidinti komandos narius į Lietuvą.

Dalis išskrido praėjusią naktį, kita dalis per Dubajų ir Stambulą turėtų palikti Saudo Arabiją artimiausiu metu.

Kaip Benediktas Vanagas komentuoja avarijos aplinkybes, sužinosite pasižiūrėję šį interviu, darytą praėjusį vidurnaktį bivako valgykloje (nes dar nebuvo atvykęs komandos sunkvežimis).

VIDEO: Benediktas Vanagas: kaip įvyko avarija

Paklaustas, ar tai – didžiausia, pavojingiausia B.Vanago patirta avarija, lenktynininkas atsakė filosofiškai. Jis pripažino, kad ekipažui iš dalies pasisekė. Ir pacitavo J.Clarksoną, kad ne greitis žudo, o staigus sustojimas. Šiuo atveju kūlvirsčio metu smūgį per kelis kartus sugėrė automobilio kėbulas ir kitos konstrukcijos.

Tačiau Benediktui yra tekę „apkabinti“ medį, važiuojant klasikiniame ralyje 170 km/val. greičiu. Tuomet buvo gerokai pavojingesnė sveikatai situacija.

Papildomai informuosime, kai bus aišku, kada B.Vanago komanda grįš į Lietuvą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis