Įdomu, kad šį rezultatą 2022 m. sausį pakartojo Vaidotas Žala (su Paulo Fiuza). Todėl rekordas dabar priklauso dviem lenktynininkams.
T1+ automobilių techniniai duomenys
Būtent dėl šios priežasties 2023 m. Dakaro ralyje intriga bus dar didesnė. Juk ir Benediktas Vanagas, ir Vaidotas Žala startuos technologiškai pažangiausiais T1+ kategorijos automobiliais. Žinoma, jie šiek tiek skiriasi.
„Toyota Gazoo Racing Baltics“ atstovaujantis B.Vanagas pilotuoja „Toyota GR DKR Hilux“ (3,5 litro, V6, twin turbo, 400 AG, 620 Nm), o „Teltonika racing“ lenktynininkas Vaidotas Žala – „Prodrive Hunter T1+“ (3,5 litro V6 twin turbo, 400 AG, 700 Nm).
Bendras rezultatas priklausys ne tik nuo automobilių ir jų pilotų. Daug lems ir šturmanų darbas, nes kiekviena klaida gali kainuoti daug laiko arba baudos minučių.
Kodėl Benediktas atsisveikino su portugalu Filipe Parmeiro ir šiam Dakarui pasirinko WRC patirties turintį estą Kuldarą Sikką? Ar tam turėjo įtakos sausio mėnesį Saudo Arabijoje patirta avarija? Kas automobilyje yra „bosas“? Kaip ekipažas kovoja su įtampa, kuri yra dažna ralio palydovė? Ar dabar Benediktas sustotų patempti V.Žalos automobilį, kaip tai nutiko prieš keletą metų?
Į šiuos ir kitus klausimus B.Vanagas atsakė ir linksmai, ir dalykiškai. Plačiau – laidoje „Saudo Arabijos dienoraštis“.