„Gurtam Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos pilotas Benediktas Vanagas akcentuoja, kad tuščiajame ketvirtyje vienas svarbiausių bus smėlio klampumas, kuris gali nulemti didžiausius laiko skirtumus prieš finišuojant penktadienį.
„Dakaro organizatoriai nubarstymo taktiką naudojo pirmoje Dakaro pusėje, tad antrojoje dalyje paliko ramesnį algoritmą, kurioje didelių rezultatų svyravimų sulaukti neturėtume.
Nepatyrusius ralio pilotus glumina kopų aukštis, kuris gali siekti 800 metrų virš jūros lygio, tačiau svarbiausias veiksnys galintis padaryti didžiausius laiko skirtumus bendrojoje įskaitoje turėtų būti smėlio klampumas.
Vaduojant techniką iš smėlio gniaužtų galima užtrukti 5 ir daugiau minučių“, – apie būsimus iššūkius kalbėjo rekordinį Baltijos šalių rezultatą Dakaro ralyje pasiekęs Baltijos šalių lenktynininkas.
„Empty quarter – smėlio dėžė, kurioje jau nebebus dalyvius ir techniką skriaudusių akmenų. Be užklimpimo rizikos egzistuoja lūžtančių kopų pavojus, kai dalyvis neįvertinęs važiavimo greičio gali nukristi nuo stačios kopos, kaip tai nutiko praėjusių metų Dakaro nugalėtojui Carlui Sainzui, – apie patirtį tuščiajame ketvirtyje pasakojo B.Vanagas.
- Pirmajame ir antrajame dešimtuke liko nemažai mikro dvikovų dėl keleto artimų pozicijų, tačiau likęs santykinai nedidelis sportinės distancijos atstumas rodo, kad nedarydami didelių klaidų ekipažai neturės, kur prarasti daug laiko, o turnyrinė lentelė netūrėtų dramatiškai keistis.“