Atsidūrus piloto kabinoje situacija tampa dar įdomesnė: nerasite nei įprastos pavarų perjungimo svirties, nei užsifiksuojančio rankinio stabdžio, o ką jau kalbėti apie saugos diržus, dusinančiai spaudžiančius prie kietos sėdynės. Be viso to, su gamykliniu „Toyota Gazoo Racing Hilux“ ir prisiparkuosite sunkiai, nes jame per mažai... Veidrodėlių!
„Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ pilotas Benediktas Vanagas naujausioje klausimų–atsakymų sesijoje savo socialiniame tinkle „Youtube“ atsakė į dažniausius fanų klausimus apie naująjį komandos automobilį – sportinį „Toyota Hilux“. Pirmajame iš trijų epizodų, skirtų fanų klausimams, lenktynininkas atskleidė daugiau detalių apie naujausią „Toyota Gazoo Racing Hilux“ modelį bei parodė įdomybių.
Viena tokių – veidrodėliai. Pažvelgus į šoninius bolido veidrodėlius, jau vizualiai matyti, kad raumeningam visureigiui nedidukai veidrodėliai komfortiško matomumo nesuteikia. Negana to, į komplektaciją neįeina nei galinio vaizdo veidrodėlis, nei galinio vaizdo kamera.
Dėl „Toyota Hilux“ konstrukcijos, paruoštos atlaikyti sunkiausių planetos lenktynių Dakaro ralio išbandymus, už ekipažo nugaros nerasite lango – ten tęsiasi tvirtas bolido kėbulas, pagamintas iš anglies pluošto ir kevlaro mišinio. Dėl šio priežasties veidrodėlis praranda prasmę. Tiesa, „Toyota Gazoo Racing“ prasmės nemato ir kameroje – pasak japonų divizijos, jis paprasčiausiai nėra būtinas.
Visgi tiek „Toyota Gazoo Racing Hilux“ IMA modelyje, tiek ankstesniajame IRS modelyje akylesni fanai tikrai pastebės galinę vaizdo kamerą. Ją sukonstravo ir šiems bolidams pritaikė „Pitlane Motors“ inžinieriai. Pasak B.Vanago, nors kamera ir nėra būtina, ji palengvina vairavimą tiek varžybų, tiek ne varžybų metu – serviso erdvėse, bivakuose, komandos bazėje ir t. t.
Daugiau sužinoti dar niekur neskelbtos informacijos apie naujausią „Toyota Gazoo Racing Hilux“ bolidą, kuris sausio 3–15 dienomis galynėsis Saudo Arabijos dykumose ir akmenynuose, galite naujausiame B.Vanago „Youtube“ vaizdo įraše: