Vienas tokių – degalų bakas. Įprastai lengvuosiuose automobiliuose montuojami apie 60 l kuro bakai. Priklausomai nuo modelio (sedanas, kupė, rodsteris ir kt.) bakas gali būti mažesnis ar didesnis. Šiek tiek didesni kuro bakai montuojami visureigiuose, pikapuose – apie 80 l. Na o „Toyota Gazoo Racing Hilux“ gali pasigirti net 550 l kuro baku – tokios talpos baką rasite nebent autobusuose!
Taip yra todėl, kad pagal reikalavimus „cross-country“ tipo lenktynėse dalyvaujantys bolidai su vienu baku privalo nuvažiuoti bent 1000 kilometrų bet kokiomis trasos ir aplinkos sąlygomis: kopose, kalnuose, lyjant lietui, purve, sniege ir kt. Tai reiškia, jog net pačiomis sunkiausiomis sąlygomis bolidas turi turėti galimybę įveikti didelį atstumą.
O turint omenyje, jog išskirtinai sudėtingomis sąlygomis „Toyota Hilux“ gali naudoti net 100 litrų šimtui kilometrų, milžiniškas kuro bakas yra labai reikalingas. Tiesa, sportinis „Hilux“ ne visada būna toks „ėdrus“ – įprastai greičio ruožuose bolidas sunaudoja apie 70 l, o pervažiavimuose – apie 20 l degalų šimtui kilometrų.
Turbūt žinote, jog Jūsų automobilyje gali būti vienas atsarginis ratas arba gali būti nei vieno. Šiuolaikinių automobilių gamintojai, taupydami vietą bagažinėje, automobilio svorį ir gamybinius kaštus, neretai vietoj atsarginio rato įdeda flakonėlio pavidalo padangų remonto putų, kurios sprogus padangai leidžia nuvažiuoti nuo dešimties iki kelių šimtų kilometrų.
Automobilių maratonuose, kuomet reikia įveikti nuo kelių šimtų iki tūkstančio kilometrų, putos nepasiteisins, o viena padanga kalnuotose vietovėse, kur prasikirsti ją į akmenis ypač lengva, gali nepadėti. Todėl pagal reikalavimus, maratone bolidai privalo turėti bent du ratus, o „Toyota Gazoo Racing Hilux“ turi net tris vietas atsarginiams ratams.
Dar daugiau „Toyota Gazoo Racing Hilux“ ypatumų ir skirtumų nuo kasdienių automobilių B.Vanagas atskleidė savo „Youtube“ kanale – lenktynininkas atsakė į dažniausiai fanų užduodamus klausimus apie „Inbank team Pitlane“ komandos Dakaro techniką.