Benediktas Vanagas pardavė Dakaro automobilį – „Juodąjį vanagą“

Lenktynininkas Benediktas Vanagas pardavė „Toyota Hilux” bolidą, su kuriuo startavo šių metų Dakare. Automobilį įsigijo ir sportinėje programoje naudos „Toyota Portugal”.
Trečiame Dakaro etape dėl gedimų sustojo du lietuvių ekipažai
Trečiame Dakaro etape dėl gedimų sustojo du lietuvių ekipažai / Edgaro Buiko nuotr.

„Du mėnesiai po Dakaro finišo praėjo ypač darbingai. Teko keisti komandos sportinę programą. Prie „General Financing team Pitlane” prisijungė nauji partneriai. Naujausia žinia – pardavėme „Toyota Hilux”, – sakė B.Vanagas.

Sportinį automobilį prieš šių metų Dakarą komanda gavo vėluojant ir ne naują, kaip buvo aprašyta pirkimo sutartyje.



Automobilio surinkimo klaida užkirto B.Vanagui ir jo šturmanui Sebastianui Rozwadowskiui galimybę finišuoti sudėtingiausiame pasaulio ralio maratone.

Pardavus „Toyota Hilux”, „General Financing team Pitlane” atsirado galimybė derėtis dėl naujos ralio maratonų technikos. Jau kitą savaitę planuojamas susitikimas su galimais tiekėjais.

Nuo derybų eigos priklausys tolimesnė komandos ralio maratonų programa. Aiškėja, kad B.Vanagas šį sezoną bus aktyvus ir klasikinio ralio disciplinoje. Kovo mėnesį turėtų paaiškėti pilnas šių metų komandos planas.

Žadėjo trauktis iš Dakaro, bet...

Nors Benediktas ir žadėjo bent trumpam pailsėti nuo Dakaro, panašu, kad iš šio dykumų maratono jis nesitrauks.

Juo labiau, kad šių metų pradžioje „General Financing team Pitlane“ pilotas pareiškė: „Mano vieta Dakaro ralyje – prie sportinio automobilio vairo“. Tačiau iškart po to prabilo apie startą mažiausiai trijuose Pasaulio ralio maratono taurės etapuose. Galiausiai paaiškėjo, kad į pirmą iš planuotų taurės etapų Rusijoje Benediktas su Sebastianu nespės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis