„Išmintis sako, kad maratono dieną reikia truputį pasitaupyti. Pas mus daugiau nieko nebus, tik tiek, kad dedamės visiškai naujus ratus, mat tik su tais septyniais (trys prikabinti gale – red.) turėsime gyventi dvi dienas“, – vardijo lenktynininkas.
Taip pat „General Financing team Pitlane“ ekipažas papildomai įsidės daugiau įrankių, mat po septintojo greičio ruožo automobilį patikrinti ir suremontuoti jie turės patys. Drauge vežamasi ir papildomų atsarginių detalių, kurių įprastai su savimi ekipažas nesiima.
„Automobilis bus sunkesnis gal 20 kilogramų“, – apibendrino B.Vanagas.
Jis pabrėžė ir tai, kad po avarijų atstatant sportinį automobilį svarbiausi yra trys veiksniai: atsarginės detalės, žmogiška darbo jėga ir laikas, per kurį galima pakeisti tai, kas sugadinta.
„Sportiniai automobiliai pagaminti taip, kad juos būtų kaip galima paprasčiau prižiūrėti. Jeigu reikėtų perrinkti standartinį automobilį, viskas tikriausiai truktų 4–5 kartus ilgiau. O čia viskas pagaminta taip, kad būtų galima lengvai išrinkti, pažeidžiamiausios vietos tvirtinamos specialiais sujungimais, kad pažeidus vieną detalę būtų galima ją tiesiog nuimti ir pakeisti kita. Kitaip tariant, sportiniai automobiliai nėra remontuojami, sugedusios detalės juose tiesiog keičiamos“, – aiškino lenktynininkas.
Kas klaidas daro dažniausiai
Kaip sako sportininkas, iki šiol visos pagrindinės komandos nesėkmės susijusios su technika. Žilvinui Pekarskui, 15min Gazas žurnalistui, dirbančiam Dakaro ralyje, pastebėjus, kad galbūt sportininkas tiesiog „per daug spaudė pedalą“, lenktynininkas gūžtelėjo pečiais.
„Yra keli lenktynininkų tipai: vieni yra kovotojai, kiti – važiuojantys, bet laukiantys. Man įdomu kautis, o nuvažiuoti ir palaukti, kol visi iškris – ne visai mano stilius. Mes atvažiuojame lenktyniauti, o lenktyniaujant nutinka visko. Net ir Sebastienas Loebas nukrito nuo kopos ir baigė savo lenktynes“, – aiškino jis.
Pasak B.Vanago, dabar pasiektas greitis (šeštąjį greičio ruožą ekipažas užbaigė būdamas 14-oje vietoje) yra komfortiškas ir jis galėtų būti didesnis, tačiau komanda nesistengs būti greitesniais, mat šitaip kyla daugiau įvairių rizikų. Be to, nepaisant visko, po gautos 24 valandų baudos B.Vanagas gero rezultato bendroje įskaitoje nesitiki.
„Visa mūsų komanda yra branduolys ir kiekvieno klaidas priimame bendrai. Visgi akivaizdu, kad visos bėdos kyla iš to žmogaus, kurį tu matai kiekvieną rytą veidrodyje. Čia vienareikšmiškai. Nenoriu vardyti savo klaidų, bet galiu pasakyti tik tai, kad dažniausiai klaidų padarau aš“, – šypsojosi lenktynininkas.