B.Vanagas turi kiek daugiau nei mėnesį priprasti prie automobilio – jis į sausio mėnesį vyksiantį Dakaro maratoną Pietų Amerikoje iškeliaus lapkričio pabaigoje. Mechanikų komanda, kuriai vadovauja Darius Biesevičius, po kiekvieno įveikto rato tikrina įvairius automobilio parametrus ir siekia sureguliuoti jį kelių tūkstančių kilometrų maratonui.
„Toyota Hilux“ yra vienas greičiausių automobilių Dakaro ralyje, techninėmis galimybėmis lenkiantis anksčiau B.Vanago naudotą „OSCar“ prototipą. D.Biesevičius pasirinktas neatsitiktinai – anksčiau jis vadovavo Kazachstano komandos „Astana Racing“ mechanikams, kurioje važiuodavo keli „Toyota Hilux“ automobiliai.
„Sunku tiksliai pasakyti, kuo „Toyota“ pranašesnė už „Oscar“. „Toyota“ geriau įveikia tramplynus, yra kai kuriose vietose greitesnė, o detalės – patikimesnės. Dauguma atsarginių detalių reikalingos tik tada, jeigu sumontuota automobilyje būtų sugadinta, o ne susidėvėtų“, – sakė vienas „General Financing-Autopaslauga“ komandos mechanikų Domas Zinkevičius.
Rėminės konstrukcijos „Toyota Hilux“ prototipas turi 5 l darbinio tūrio V8 tipo „Toyota“ variklį, išvystantį 390 AG. Pavarų dėžė – 6 laipsnių, sekvencinė. Kiekvieną ratą čia laiko po 2 amortizatorius, o degalų bako talpa – 500 litrų.
Šiemet Dakaro greičiausiųjų dešimtuke finišavo 2 „Toyota“ automobiliai ir 8 – MINI. Greičiausias „Oscar“ buvo tik geriausiųjų trisdešimtuke, o B.Vanagas liko 36-as.