„Visų pirma karvės. Jų buvo 3... Pirmos dvi nesukėlė didelių rūpesčių, teko pristabdyti ir apvažiuoti. Trečioji, gi, išniro dulkėse prieš pat „Toyota“. Greitis tuo metu galėjo būti apie 150 km/val. Myliu gyvūnus. Instinktyviai nusukau į šoną“, – sakė į bivaką grįžęs B.Vanagas.
Incidento rezultatas – prarasta apie 40 minučių laiko, o mechanikams teks pakeisti daug kairės automobilio pusės detalių. Kitas nesklandumas – Dakaro organizatoriai B.Vanago ekipažui paskyrė 65-ąją starto poziciją, tad jam teks lenkti daug lėtesnių varžovų.
„Tai reiškia pavojų, pavojų ir dar kartą pavojų. Na, bet dabar taip, nieko nepadarysi, krapštysimės“, – vylėsi sportininkas.
„Istorija su gyvuliu turėjo savo pasekmių. Dužo ir priekinis stiklas. Pradžioj evažiavome su suaižėjusiu, buvo sunku matyti, bet šiek tiek orientavausi. Tačiau, kai įvažiavome į purvo sekciją, supratau, kad teks stoti ir lupti stiklą lauk, nes įdubusio stiklo valytuvai nebevalė. Teko paaukoti dar keletą minučių. Žiurovams, tame tarpe organizatorių TV komandai buvo atrakcija – stebėti, kaip kojomis išiminėjamas priekinis „Toyota Hilux“ stiklas“, – prisiminė B.Vanagas.
Galiausiai, greičio ruožo pabaigoje, „Toyota Hilux“ sprogo padanga, kurios pakeitimui sugaištos papildomos minutės. Tačiau sportininkas nenusimena ir išlieka optimistiškas.
„Dakaras – kaip gyvenimas. Planuok kiek nori, vis vien gausi netikėtų išbandymų. Taip ir mokomės. Reikia išmokti greitai reaguoti į susiklosčiusią situaciją ir priimti sprendimus“, – sakė B.Vanagas.