Benediktui Vanagui tai jau yra 12-asis Dakaro ralis, ir jau 10-asis su „Toyota“.
Didžiausią komandos naujieną buvo galima nuspėti. Jau anksčiau buvo skelbta, kad prie B.Vanago ir K.Sikko prisijungė V.Jurkevičius ir A.Paliukėnas , jie startuos pernykščiu Benedikto „Toyota Hilux“. Tuomet logiška, kad pats Benediktas turėtų startuoti naujesne „Hilux“ versija. Ji atkeliavo neseniai, o B.Vanagas socialiniuose tinkluose užsiminė apie ypatingą svečią, atvykusį į komandos bazę.
„Šiandien mes pakalbėsime apie tai, ką jums reikia žinoti kalbant apie 12-ą mūsų Dakarą. Visų pirma, aš norėčiau pakalbėti apie tai, kas tikrai yra labai svarbu mums.
Jeigu mes kalbame apie partnerystę, sportą ar kultūrą, principai labai paprasti. Yra tokia geometrinė figūra kaip trikampis: jeigu yra įdomus procesas, įdomus sportas ir įdomios asmenybės, tai viena trikampio kraštinė. Kita kraštinė – tikėtina, yra auditorija, kuriai tai yra įdomu. Jeigu yra dvi šios kraštinės, tai atsiranda ir trečioji, tai yra partneriai, be kurių mes nepadarytume to, ką mes darome“, – kalbėjo B.Vanagas.
Pristatė komandas
Tai – jau antrasis Benedikto Dakaras su Kuldaru Sikku. Pasak Benedikto – Kuldaras yra didelė investicija į ateitį. Jis jau yra puikus ir klasikinio ralio, ir Dakaro šturmanas. Į pristatymą jis atvyko iš Japonijos.
„Dakarui neįmanoma pasiruošti iš anksto 100 proc. Nors sportuoji, tobulini įgūdžius, tačiau šis renginys yra daugiaplanis, reiklaujantis daugybės dalykų“, – sakė Kuldaras.
Jis išreiškė įsitikinimą, kad šiame Dakare ekipažas tikrai finišuos:
„Rezultatų galima pasiekti tik tuomet, kai finišuoji, kitu atveju ralis ir kalbos apie norimus rezultatus neturi prasmės“.
B.Vanagas taip pat sakė, kad komandos laukia nauji išbandymai, nes prie jos prisijungė ir nauji technikai.
Taktika ir naujas automobilis
Pasak B.Vanago, finišas yra labai svarbus. Todėl reikia suprasti, ar nori laimėti lenktynes, ar greičio ruožą.
Benediktas pasidžiaugė ir nauju „Hilux“, vos prieš mėnesį pagamintu Pietų Afrikoje esančioje sportinių automobilių gamykloje. Tačiau čia pat nuramino, kad „tai – tik geležis“.
O pernykštis „Hilux“ šį kartą padės siekti rezultatų naujam ekipažui – Vladui Jurkevičiui su Aisvydu Paliukėnu. Jo dizainas – tikrai ypatingas, pastebimas nuo tolo. Jo koncepciją sudėliojo Aisvydas Paliukėnas.
„Vladas Jurkevičius yra žmogus-strėlė, vienas greičiausių pilotų Lietuvos ralyje. Dėl to man gal net neramu...“ – juokavo B.Vanagas.
Pats Vladas prasitarė, kad jo tikslas – kaip ir Kuldaro – finišas. Jis jau seniai svajojo startuoti Dakare, o dabar tam pats geriausias metas. Beje, Aisvydui tai jau bus trečias Dakaras.
„Svarbu laikytis drausmės ir viskas bus gerai. Galima įsivažiuoti greitai, bet kartais reikia ir pristabdyti“, – sakė Aisvydas Paliukėnas.