Po penktadienio prologo ekipažas buvo kvalifikuojamas trečioje vietoje.
Visus rezultatus ir dalyvių sąrašą rasite organizatorių svetainėje.
Šeštadienį B.Vanagas ir B.Boba taip pat palaikė aukštą važiavimo greitį, nors, kaip prisipažino Benediktas, važiuoti nepažįstamom trasom yra gana sunku, reikia pasisaugoti. Jei tą patį maršrutą važiuotų antrą kartą, būtų žymiai lengviau.
„Ten, kur nematome, prisistabdome. Ten, kur siaura, mums gerai, nes ten reikia techniško važiavimo. Praktiškai neprisidarėme jokių reikalų. Keliaujame į sekmadienį“, – sakė B.Vanagas.
Kodėl Benediktas Vanagas pasirinko šeštąjį startinį numerį
Vakar įvykusiame prologe lietuviai buvo treti ir galėjo rinktis startinę poziciją. Norint važiuoti jau pravalytu keliu ir matyti vėžes, padėsiančias geriau orientuotis visiškai naujame ekipažui kelyje, B. Vanagas pasirinkto šeštą numerį.
Šiandien antrąjį greičio ruožą, kurį sudarė 104 kilometrai, lenktynininkas įvardijo kaip labai greitą. Nepaisant galimybės „paspausti“, B. Vanagas buvo atsargus ir laikėsi Dakaro ralyje išsakytos pozicijos „Nematau – nevažiuoju“, tad stengėsi automobilį išlaikyti trasos ribose. Antrą greičio ruožą „General Financing team Pitlane“ įveikė penkti.
Paskutiniame šios dienos greičio ruože lietuvių komanda įveikė 170 km. B. Vanagas, grįžęs iš varžybų, gyrė trasas, kurios, jo nuomone, prilygsta dabar vykstančiam Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapui Švedijoje, o gal net jį ir pranoksta. Pasak lenktynininko, šis greičio ruožas – itin techniškas, o važiuoti aukščiausios klasės keliais buvo vienas malonumas.
Tiesa, vietiniai dalyviai parodė savo pranašumą. B. Vanagas pasakojo, jog buvo galima parodyti ir geresnį rezultatą, tačiau pirmą kartą važiuojant nežinomais keliais komanda didinti greičio ir rizikuoti nenorėjo. Tuo metu vietiniai išvystė didesnius greičius, nes kelius ir vietovę jau puikiai žino. Tačiau lietuviai rezultatu patenkinti – trečią greičio ruožą įveikė treti.
Po lenktynių dalyviai savo automobilius atiduoda į ribotos, 2,5 val. trukmės servisą. Lenktynininkas džiaugiasi, jog komandos bolidas „Toyota Gazoo Racing Hilux“ iš serviso, tikėtina, išvyks dar anksčiau. Automobilis varžybų metu dirbo be priekaištų, nebuvo apgadintas, iš techninės pusės taip pat bėdų nebuvo, tad bus atliktos tik privalomosios patikros.
„Šiandieną mes dėliosimės rytojaus strategiją. Mano šturmanas Bartekas jau atlieka namų darbus ir ruošia kelio knygą greitam ir patogiam naudojimui rytoj. Vis labiau pasitikiu Barteku – jis puikiai atlieka savo darbą. Nors šiuo metu laikinasis šturmanas nėra mūsų stiprybė, nes tai pirmosios varžybos drauge, tačiau po kiekvieno kilometro jaučiu, kad vis geriau susikalbame ir suprantame vienas kitą.“ – komentavo B. Vanagas.
„Baja Russia Northern Forest“ baigsis vasario 17 dieną. Rytoj, paskutinę varžybų dieną, dalyvių laukia du greičio ruožai ir 229 kilometrai sportiniu režimu.
Iš viso „Baja Russia“ B.Vanagas su B.Boba turės įveikti 522 km.
Kitas „FIA World Cup for Cross Country Bajas“ etapas vyks Jungtiniuose Arabų Emyratuose kovo 7–9 dienomis.