Primename, kad automobilis buvo surinktas paskutinę akimirką, nes Benediktas iki paskutinės akimirkos laukė T1+ važiuoklės ir pakabos rinkinio.
Dalis pakeitimų buvo atlikta Vokietijoje, o darbus pabaigė technikų komanda jau Lietuvoje. Todėl nedidelių nesklandumų liko, juos reikėjo šalinti Saudo Arabijoje. Pavyzdžiui, perdarinėti varžtus prieš išvykstant į testinį ruožą.
Pasak Benedikto Vanago, nedidelių nesklandumų kilo ir tvarkant automobilio dokumentus jau techninėje ir administracinėje Dakaro komisijoje. Kadangi pasikeitė automobilio techninės charakteristikos ir išvaizda, reikėjo perdaryti ir „Hilux“ techninį pasą.
„Keisdami automobilio technines specifikacijas apie tai informavome Tarptautinę automobilių sporto federaciją (FIA). Federacijos darbuotojai mus nuramino, kad perdarys tą patį. Matyt, įvyko nedidelis nesusikalbėjimas. Nes per patikrą pareigūnai sakė, kad viskas gerai, bet ne tos nuotraukos.
Tai teko perfotografuot automobilį, sulakstyti atsispausdinti nuotraukas ir t.t. Et, kad gyvenime būtų tik tokios problemos“, – gero ūpo neprarado Benediktas Vanagas.