Ralio apžvalga
Penktadienį fantastiškai pradėjęs S.Ogier SS3 metu slystelėjo ir prarado lyderio poziciją. Penktadienį pirma pozicija ralyje T.Neuville ilgai nepasidžiaugė – prieš vieną posūkį praleidęs stabdymo tašką belgas apdaužė savo „Hyundai“ ir išlaužęs galinį ratą prarado apie 2 min. To pačio SS6 ruožo metu nuo kelio nuvažiavo ir jo komandos draugas O.Tanakas, tik jis atsipirko 21 sek. praradimu. Antroje dienos pusėje lyderio poziciją susigrąžino S.Ogier ir joje dar labiau įsitvirtino šeštadienį. Tris greičio ruožus iš eilės šeštadienį laimėjęs O.Tanakas ėmė rimtai taikytis į TOP3 pozicijas bendroje įskaitoje.
Paskutinę ralio dieną sportininkai slidinėjo ant ledo. G.Munsteris ir S.Pajari dėl avarijų net buvo priversti trauktis iš ralio. Sekmadienis priminė taktinę šachmatų partiją, pirmame dienos GR dygliuotas padangas pasirinkę S.Ogier ir E.Evansas daug išlošė, tačiau jau antrame dienos GR jų įgautą pranašumą atsvėrė keturias „super soft“ mišinio padangas pasirinkęs A.Fourmaux. Vis dėl to jau identiškomis padangomis startavus paskutiniame dienos GR greitesniu buvo E.Evansas (P2 ralyje), o bendroje ralio įskaitoje nugalėjo S.Ogier.
SS18 („Powerstage“)
Labai gaila, tačiau dar ryte kelio dangą klojęs ledas iki pietų daug kur ištirpo ir liko tik balos. Nepaisant to K.Rovanpera pagaliau pagavęs ritmą aplenkė O.Tanaką ir pakilo į P4 bendroje įskaitoje. Realiai sekmadienį Ottas dėl klaidų renkantis padangas išvaistė visą savo šeštadienio metu išloštą laiką.
A.Fourmaux ir E.Evanso mikro dvikovoje šį kartą laimėjo tokiomis pat padangomis važiavęs velsietis. Todėl galutinėje ralio įskaitoje E.Evansas finišavo P2, o A.Fourmaux P3 pozicijoje.
Didžiausios pagarbos be abejo nusipelnė „powerstage“ ir tuo pačiu dešimtą kartą Monte Karlo ralyje laimėjęs S.Ogier. Norėtųsi, kad tai būtų ne paskutinis kartais, kai šį meistrą matome ant Prancūzijos Rivjeros kelių.
SS17
Vėl viskas rikiuotėje vertėsi aukštyn kojom. G.Munsteris įpusėjus ruožui sudaužė savo automobilį.
Klaidą rinkdamasis padangas padaręs O.Tanakas taip pat skundėsi juodojo ledo gausa ir dėl to maksimaliai atsargiai važiavęs prarado marias laiko. Estą Adrienas Fourmaux šiame GR aplenkė net 27 sekundėmis ir sugrįžo į trečiąją vietą bendroje įskaitoje.
Visgi po finišo prancūzas prasitarė, kad taikysis į P2 vietą ralyje. Prieš „powerstage“ tarp E.Evanso ir A.Fourmaux liko tik 4 sek. skirtumas.
Bendra ralio įskaita po SS17:
Po finišo nors kartą galėjo pasidžiaugti ir K.Rovanpera, kuris po O.Tanako nesėkmės visiškai prie jo priartėjo bendroje įskaitoje.
„Tai buvo labai sudėtingas ruožas. Vienur posūkiuose buvo ledo, kitur buvo tik šlapia ar vietomis net sausa. Žinoma, praradau šiek tiek laiko, nes slystelėjau vienoje vietoje ant ledo, kurios nebuvome pasižymėję užrašuose“, - sakė P2 ruože finišavęs K.Rovanpera.
SS16
Sekmadienį pamatėme jau visai kitą vaizdą nei šeštadienį. Nors ir organizatoriai po naktinio lietaus sakė, kad vietoj ledo sportininkus greičiausiai pasitiks šlapia kelio danga. Vis dėl to sportininkams pajudėjus pasimatė ir ledo. Viena pirmųjų jo aukų tapo T.Katsuta, kuris iškart po starto iškart slystelėjo ant leduko ir nuvažiavęs nuo kelio trenkėsi į medį.
Kita auka tapo S.Pajaris, kuris slystelėjęs trenkėsi į tilto konstrukciją ir dėl to turėjo trauktis iš ralio.
Sukryžiavęs dygliuotas su įprastomis žieminėmis padangomis Ottas Tanakas aplenkė tarsi sumišusį A.Fourmaux ir pakilo į P3 bendroje įskaitoje.
Daugiausiai važiuojant tokiomis oro sąlygomis išlošė E.Evansas ir S.Ogier, kurie startavo su keturiomis dygliuotomis padangomis. Ruože laimėjęs S.Ogier dar labiau sustiprino savo pozicijas, o E.Evansas (P2 ruože) padidino savo persvarą bendroje įskaitoje prieš O.Tanaką iki 17 sek.