B.Ecclestone‘as čempionate naudojamus V6 turbo variklius kritikuoja nuo pat pirmos dienos kai jie buvo pradėti naudoti. Britas iki šiol nėra patenkintas nei jų skleidžiamu garsu, nei didžiule kaina.
B.Ecclestone‘o pusėn stojo FIA prezidentas Jeanas Todtas. Pastarieji dar pernai nusprendė ieškoti nepriklausomo variklių gamintojo, kuris savo motorus komandoms galėtų tiekti už daug mažesnę kainą. Tačiau tokių planų teko atsisakyti po to, kai čempionate dalyvaujantys gamintojai sutiko sumažinti jėgainių kainas.
B.Ecclestone‘as išlieka pesimistiškai nusiteikęs ir mano, kad sporte niekas nesikeis kol egzistuos dviejų gamintojų „aljansas“.
„Kol neturėsime variklių, kurių kaina būtų daug mažesnė nei yra dabar, taip, turėsime problemų. Tiesą pasakius, jeigu aš būčiau jų vietoje, atsidurčiau tokioje pačioje situacijoje“, – sakė B. Ecclestone‘as.
„Jei vyksta F-1 Komisijos posėdis ir „Mercedes“ bei „Ferrari“ yra dėl kažko susitarę, o tai jie tikrai daro, tokiu atveju jie turi pakankamai balsų tam, kad sutrukdytų priimti tam tikrus sprendimus. Taigi, jie kontroliuoja F-1.“